چه مدیرانی از مبلمان اداری کلاسیک استقبال می‌کنند؟

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

مدیران یک مجموعه مهم‌ترین و تأثیرگذارترین بخش آن هستند که در همین راستا، اتاق مدیریت نیز باید بهترین مکان یک ساختمان اداری باشد. هر مدیر با توجه به گرایش‌ها و تمایلات خود و جامعه‌ای که در آن رشد کرده است، سلیقه متفاوتی در انتخاب سبک دکوراسیون و مبلمان اداری دارد.

این پرسش که سبک مدرن بهتر است یا کلاسیک، واقعاً سؤال بی‌معنایی است. هیچ‌کدام بر دیگری ارجحیت ندارد. هر مدیری بنا به سلیقه‌ای که دارد، میز مدیریتی سلطنتی، میز مدیریت کلاسیک یا مدرن می‌تواند برای دکوراسیون خود هر سبکی را انتخاب کند. گاهی واضح نمی‌توان گفت که فرد یک سبک مدرن یا کلاسیک را می‌پسندد و یا از تلفیقی از هر دو استفاده می‌کند. البته بدون اینکه تعریف درستی از سبک‌ها و نحوه تلفیق درست آنها با یکدیگر داشته باشید، اقدام به این کار نکنید.

دکوراسیون داخلی نقش عمده‌ای در كيفيت فضای ساختمان دارد. نحوه چيدمان وسایل و تقسيم‌بندی فضا، رنگ پوشش كف، سقف و ديوارها، نورپردازی و از همه مهم‌تر مبلمان اداری تعيين‌كننده زيبايی و كارآمدی فضاها هستند.

دکوراسیون مدرن

یکی از مشخصات دکوراسیون مدرن سادگی آن است. در دکوراسیون مدرن، هرچه مبلمان و وسایل کمتر باشد، جلوه زیباتری دارد. انتخاب رنگ تجهیزات اداری شما را در انتخاب سبک مدرن کمک می‌کند. طرفداران سبک مدرن علاقه‌مند سادگی هستند.

دکوراسیون کلاسیک

این سبک به فضا احساس شکوه، بزرگی و اعتبار می‌بخشد و محیط را جذاب و دل‌انگیز می‌سازد. مبلمان کلاسیک این حس را به فرد مراجعه‌کننده القا می‌کند که با فردی بااعتبار و قابل اطمینان روبه‌رو است. سبک کلاسیک هم می‌تواند ساده باشد، ولی نه از نوع مدرن، زیرا درعین سادگی باید تزئیناتی دال بر کلاسیک بودن داشته باشد. انتخاب میز مدیریت و کنفرانس کلاسیک جلوه خاصی به محل کار شما خواهد داد. در رابطه با قیمت مبلمان اداری کلاسیک نمی توان گفت از مبلمان اداری مردن گران تر یا ارزان تر است به نسبت نوع انتخاب شما جنس، طرح، رنگ، کارایی و شرکتی که خرید می کنید مبالغ متفاوتی را باید پرداخت نمایید.

مبلمان اداری کلاسیک و مدرن

برای انتخاب مبلمان اداری کلاسیک یا مدرن برای اتاق خود این موارد را مد نظر داشته باشید:

  • اگر مشتریان شما جوانان و افراد به‌روز جامعه هستند، داشتن یک دفتر کار با مبلمان اداری مدرن انتخاب بهتری برای شما خواهد بود. به قول امروزی‌ها آپدیت بودن در درجه اول اهمیت برای آنها قرار دارد. اما اگر مشتریان شما افراد فرهنگی و میانسال باشند یا زمینه فعالیت شما در رابطه با فرهنگ و رسوم کشور است، باید برای چیدمان دفتر کار خود مبلمان اداری کلاسیک را انتخاب کنید. فضای کلاسیک حس بهتری را در افرادی که پا به سن گذاشته‌اند ایجاد می‌کند و آنها کمتر می‌توانند با فضاهای مدرن ارتباط برقرار کنند.
  • اگر دفتر کارتان فضای کوچکی دارد، از مبلمان اداری مدرن و رنگ‌های روشن استفاده کنید. اگر فضای مناسب و نسبتاً بزرگی دارید و خود شما هم به مبلمان اداری کلاسیک علاقه دارید، این نوع مبلمان سازگاری بیشتر با شما خواهد داشت.
  • شخصی که به سبک و آثار مدرن علاقه‌مند است، در یک اتاق پر از مبلمان اداری کلاسیک احساس خوبی نخواهد داشت و قطعاً در طولانی‌مدت روی کارایی و بازدهی او تأثیرگذار خواهد بود. البته برعکس این موضوع نیز صادق است.
  • برای مبلمان کلاسیک باید زمان و بودجه بیشتری صرف کنید. اگر بودجه به اندازه این نوع مبلمان ندارید، به مبلمان اداری مدرن بسنده کنید.
  • تأثیر مثبتی که مبلمان کلاسیک اداری در فرد ایجاد می‌کند، انکارناپذیر است. اگر قرار است در اتاق شما جلسات مهم کاری برگزار شود، تصمیمات مهم گرفته شود و قرادادهای کاری سرنوشت ساز بسته شود، در انتخابتان بیشتر فکر کنید.
  • صفحه روی میز مدیریت کلاسیک بیشتر از میزهای مدیریت معمولی ضخامت دارد.
  • برای ساخت مبلمان اداری کلاسیک از چوب طبیعی یا چوب خام با رنگ سیلر و کیلر استفاده می‌شود. برعکس مبلمان مدرن، رنگ‌های غالب در مبلمان اداری کلاسیک رنگ‌های چوب طبیعی یا رنگ‌های تیره است.
  • میز کلاسیک از میزهای معمولی بزرگ‌تر است و این ویژگی موجب تأثیرگذاری بیشتر روی مراجعه‌کنندگان می‌شود.
  • مدرن یا کلاسیک بودن فضا فقط به انتخاب مبلمان بستگی ندارد، دیگر عناصر نیز باید مطابق با سبک انتخابی شما در نظر گرفته شوند. اگر فضای کاریتان برایتان مهم است، در طراحی دکوراسیون آن از افراد متخصص استفاده کنید.

انتخاب مبلمان اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید با مشاوران مبلمان اداری آفن تماس حاصل فرمایید تا همه مواردی که باید مد نظر داشته باشید را در اختیارتان قرار دهند. اگر می خواهید بدانید انتخاب کدام نوع مبلمان برای شما مناسب است مقاله مبلمان اداری کلاسیک یا مبلمان اداری مدرن را بخوانید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها