پارتیشن های اداری مکمل فضای اداری

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

پارتیشن های اداری یکی از انواع جداکننده‌های کاذب و موقتی در فضاهای اداری و خانگی است پارتیشن اداری در انواع پارتیشن ام دی اف، پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن متحرک وجود دارد که به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد

پارتیشن های شیشه ای در انواع پارتیشن شیشه ای متحرک، پارتیشن بلوک شیشه ای، پارتیشن با شیشه سکوریت، پارتیشن شیشه و استیل و… تولید می شود که با توجه به ابعادو متراژ مورد استفاده قیمت پارتیشن شیشه ای متفاوت است. در رابطه با پارتیشن های متحرک هم لازم است بدانید که پارتیشن متحرک منزل با پارتیشن متحرک اداری به واسطه نوع کاربری متفاوت است. قیمت انواع پارتیشن متحرک نیز با توجه به ابعاد و متراژ مصرفی متغیر می باشد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن اداری به دو دسته تقسیم می شوند:

پارتیشن های تک جداره

پارتیشن‌های تک جداره دارای ستون‌های متعددی هستند که قرار گرفتن آن‌ها بر روی زمین را راحت می‌کند. به طوری که پارتیشن بدون لغزندگی، حالت ایستاده دارد. این نوع پارتیشن به صورت قاب‌های یک تکه هستند در این نوع پارتیشن نیز حذف خطوط زاید در طراحی پروفیل، باعث زیبایی بیشتر این محصول شده است.

پارتیشن تک جداره از پروفیل‌های 4*4 تهیه می‌شود که در آن، یک لایه تمام آلومینیوم با روکش آنداایز شده استفاده می‌شود. این کار باعث افزایش استحکام پارتیشن می‌شود.

ویژگی های پارتیشن های اداری تک جداره

  • امکان استفاده از پرکننده های مختلف از جمله شیشه و mdf , پلکسی و …
  • سرعت بسیار بالا در نصب
  • امکان مونتاژ و دمونتاژ سریع و اسان
  • پارتیشن های دو جداره
  • پارتیشن های دو جداره

در پارتیشن‌های دوجداره قابلیت ساخت قاب‌های یک‌تکه و بزرگ وجود دارد. در این نوع پارتیشن از ستون استفاده زیادی نمی‌شود؛ زیرا بدنه پارتیشن به‌اندازه کافی مقاومت و استحکام دارد و می‌تواند بدون نیاز به ستون بر روی زمین قرار بگیرد. زیبایی پارتیشن‌های دوجداره علت‌های زیادی دارد که یکی از آن‌ها حذف خطوط زائد در طراحی پروفیل می‌باشد. مطمئناً برای مشتریان یکی از معیارهای انتخاب، زیبایی پارتیشن می‌باشد. این نوع پارتیشن محدودیت رنگ ندارد و مشتریان می‌توانند هر رنگی را که بخواهند سفارش دهند.

برای ساخت پارتیشن‌های دوجداره از پروفیل‌های 10*10 استفاده می‌شود. همچنین برای افزایش استحکام آن‌ها، یک‌لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده یک تکه، درون پارتیشن قرار می‌گیرد.

ویژگی های پارتیشن های اداری دو جداره

  • پارتیشن‌های دو جداره دارای مقاومت بالا و خود ایستا هستند.
  • می‌توان این نوع پارتیشن را برای پرده کرکره ما بین شیشه‌ها استفاده کرد.
  • از پارتیشن‌های دو جداره برای پر کننده نقاطی همچون MDF, شیشه و پلکسی و … استفاده می‌شود.
  • این نوع پارتیشن براحتی و با سرعت بالا نصب می‌شود.

یکی از مزایای پارتیشن‌های دو جداره، قابلیت عبور کابل‌های شبکه و سیستم در تمام قسمت‌های پارتیشن می‌باشد.

زمان استفاده از پارتیشن‌های دوجداره، می‌توان آن‌ها را مطابق با معماری فضا مونتاژ و دمونتاژ کرد. این کار به تخصص نیاز ندارد. پارتیشن اداری دست دوم که در مقایسه با پارتیشن های نو در گروه پارتیشن اداری ارزان قرار می گیرند نیز در مواردی مورد استفاده هستند اما ممکن است مانند مبلمان اداری ارزان دست دوم عمر خود را کرده و کارایی مورد نظر را نداشته باشند. پارتیشن دست دوم شاید در مقایسه با قیمت پارتیشن اداری نو صرفه اقتصادی داشته باشد ولی نمی توان از جنس آن اطمینان حاصل کرد.

پارتیشن‌های اداری دوجداره در مقایسه با پارتیشن‌های اداری تک جداره از محاسن بیشتری برخوردار هستند. این دسته از پارتیشن‌ها ضمن تفکیک فضا، زیبایی چشم‌نوازی را در محیط به ارمغان خواهند آورد. لذا توصیه ما به مدیرانی که به دنبال راهکاری مطلوب برای تأمین حریمی خصوصی برای کارکنان هستند، استفاده از پارتیشن‌های اداری دوجداره است.اما درصورتی‌که بخواهید هزینه کمتری بپردازید می توانید از پارتیشن تک جداره استفاده نمایید.

برای مشاوره رایگان در انتخاب جنس و نوع پارتیشن های صنعتی می توانید با راه های ارتباطی کارشناسان ما در شرکت آفن که در تماس باما سایت قرار دارد ارتباط برقرار کنید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها