دکوراسیون داخلی با پارتیشن های فریم لس

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

برای طراحی دکوراسیون داخلی یک فضا باید به فاکتورها و آیتم‌های متنوعی توجه کرد و به منظور زیبا و کارآمدسازی محیط از وسایل و امکانات خاصی بهره برد. یکی از این وسایل پارتیشن هستند که با توجه به کاربردهای زیاد و مثبتی که در دکوراسیون داخلی دارند، طراحان بسیاری از آنها استفاده می‌کنند.

حساسیت‌های دکوراسیون داخلی در یک محیط کاری نسبت به محیط‌های خانگی دوچندان می‌شود. بدین ترتیب که علاوه بر کارکردهای بصری که از چیدمان در هر محیطی حاصل می‌شود، در فضاهای اداری موضوع جذب مخاطب و افزایش راندمان کاری نیز مد نظر است. در فضای اداری نقش پارتیشن‌ها مهم‌تر است، زیرا نیاز به ایجاد حریم‌های خصوصی و آرامش برای کارکنان احساس می‌شود.

اگر استانداردهای استفاده از پارتیشن‌ اداری در فضای اداری به‌خوبی رعایت شود، می‌توان به افزایش بهره‌وری و راندمان کاری پرسنل امید بیشتری داشت. انتخاب نوع پارتیشن اداری و رنگ و طرح آن کاملاً به نظر مدیر و نوع کسب و کار بستگی دارد؛ اگرچه در فضاهای اداری استفاده از پارتیشن‌های اداری طرح چوب و رنگ‌های تیره و خاکستری مطلوب‌تر هستند.

پارتیشن فریملس ( بدون فریم ) به صورت شیشه ای تک جداره با ضخامت شیشه پارتیشن به قطر 10 میلیمتر و به صورت سکوریت نشکن با قابلیت اجرای انواع سندبلاست به صورت کاملا مات یا راه مات یا طرح های دیگر مانند آرم و لوگو روی شیشه های پارتیشن فریملس,این گروه از پارتیشن ها جزو دسته پارتیشن های خاص به شمار می آیند,پارتیشن فریم لس معمولا در شرکت هایی با طرح دید باز مورد استفاده قرار میگیرد,نکته بسیار مهم در این گروه از پارتیش های اداری این است که پارتیشن فریم لس جای کمتری را در هنگام نصب بر روی زمین اشغال می کند.

پارتیشن فریملس به علت نداشتن فریم بر روی شیشه ها سطح دید بیشتری را در اختیار کاربر قرار میدهد.قیمت پارتیشن های فریملس معمولا به چندین عامل بستگی دارد,به طور مثال طرحهای سندبلاستی که بر روی شیشه های پارتیشن فریملس اجرا میشود به صورت کم کار یا پرتراکم باشد و یا یراق استفاده شده بر روی پارتیشن ها مانند قفل و لولایی که روی درب نصب میگردد از چه نوع جنس و مارکی استفاده شده باشد.

کارشناسان طراحی دکوراسیون داخلی به منظور بالا بردن بهره‌وری این پارتیشن‌های اداری جزئیات اضافی آنها را حذف کردند. یکی از این جزئیات فریم‌های استفاده شده در پارتیشن‌ها این بود که امکان تنظیم نور محیط را دچار مشکل می‌کردند. با حذف این فریم‌ها امکان ورود نور بیشتر به محیط فراهم می‌شود، این نور باعث می‌شود تا انرژی محیط افزایش یابد و درنهایت فضای بهتری برای کار و فعالیت اقتصادی فراهم شود.

همچنین پارتیشن‌ شیشه ای تکجداره فریم لس موجب می‌شوند تا فضا وسیع‌‌تر و دلبازتر به نظر بیاید، این امکان در محیط‌های کوچک بسیار مثبت و کارآمد است.

یکی از مشکلاتی که شرکت در اجرای پارتیشن‌های فریم لس با آن روبه‌رو است، محدودیت‌هایی است که استفاده از شیشه دارد؛ برای غلبه به این محدودیت‌ها تکنولوژی‌های روز در زمینه ساخت مبلمان اداری به کمک سازندگان و طراحان پارتیشن‌های اداری و فریم لس می‌آید.

شرکت طراحی و تولیدی مبلمان اداری آذران فضانما سال‌ها است که در حیطه طراحی، تولید و اجرای انواع مختلفی از مبلمان اداری به فعالیت مشغول است. این شرکت از گذشته تاکنون با برندهای معتبر ملی زیادی همکاری کرده است و پروژه‌های موفق انجام شده در این مجموعه گواهی بر این ادعا است.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها