ویژگی های میز مدیریت استاندارد چیست؟

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

شکل و ابعاد یک میز مدیریت استاندارد یکی از عوامل مهم در دکوراسیون داخلی یک شرکت است. بهتر است میزی که انتخاب می شود ابعاد استاندارد را داشته باشد تا به سلامت جسمانی فرد آسیبی نرساند. بعلاوه رنگ و شکل آن نیز می بایست با توجه به سلیقه و هارمونی داخل اتاق انتخاب گردد.

رنگ و اندازه میز مدیریت

میز مدیریت در یک شرکت می بایست ظاهری متفاوت با دیگر میز های اداری محیط کار داشته باشد و بعلاوه باید ابعاد بزرگتری داشته و شکیل تر به نظر برسد. نکته مهم دیگری که در میز مدیریت استاندارد مورد توجه است استحکام آن و اطمینان از ساختار محکم میز از زوایای مختلف است. بهتر است که هنگام خرید میز مدیریت لولاها و ریل های درب و کشوهای آن را نگاه کنید و امتحان کنید تا از دوام و استحکام آن اطمینان حاصل کنید.

رنگ های تیره در انتخاب یک میز مدیریت استاندارد جذابیت بیشتری دارند و به همین دلیل است که رنگ های تیره در انتخاب میز مدیریتی طرفداران بیشتری دارد. با این وجود بهتر است از رنگی برای میز های مدیریت استفاده شود که با دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت و نوع چیدمان آن هارمونی و هماهنگی داشته باشد.

میز مدیریت استاندارد نسبت به میز سایر کارمندان ابعاد بزرگتری دارد که دلیل آن قرار گرفتن سیستم کامپیوتر بر روی میز، لوگوی مخصوص شرکت، تقویم، کاتالوگ و… بر روی آن است. ارتفاع و اندازه میز مدیریت نیز با توجه به ابعاد اتاق بسیار اهمیت دارد. باید توجه کنید که میز مدیریت استاندار نباید نسبت به ابعاد اتاق کوچکتر و یا بزرگتر از حد معمول باشد.

مشخصات میز استاندارد مدیریت

میز مدیریت استاندارد بهتر است ارتفاعی حدود نصف قد فرد را داشته باشد. بعلاوه لازم است سطح میز شیبی متعادل در حدود 10 تا 15 درجه به سمت فرد داشته باشد.ارتفاع میز باید به گونه ای باشد كه زانوها از سطح زیرین میز فاصله داشته باشد به گونه ای که به راحتی پاها جابجا شوند.

به طور کلی میز و صندلی مورد استفاده در اتاق مدیریت هر چقدر هم که دارای استانداردهای لازم باشد و هر نوع فعالیتی که پشت میز صورت می پذیرد، باید بدانید که بهتر است به مدت طولانی بدون تحرک پشت میز ننشینید. بهتر است هر یک ساعت یکبار تحرکی به بدن خود بدهید تا آسیبی به سلامتی شما وارد نشود.

قیمت میز مدیریت استاندارد

قیمت میز مدیریت استاندارد با توجه به انواع مختلفی که دارد متفاوت است. انواع میز های مدیریت شامل میز اداری مدرن، میز مدیریت و کنفرانس، میز مدیریت ام دی اف و میز اداری است.

خیلی از افراد تجربه درد در قسمت شانه، دست و یا گردن را پشت میز های اداری تجربه کرده اند. ممکن است بتوان با چند تغییر جزئی در وضعیت نشستن و یا تغییر ارتفاع میز و صندلی و یا تعویض آن ها مشکلاتی از این قبیل را رفع نمود. بهتر است بدانید که در هنگام خرید میز و صندلی مدیریت، استاندارد هایی را برای انتخاب و خرید مدنظر قرار دهید تا راحتی بیشتری را در محل کار خود تجربه کنید.

برای خریداری میز مدیریت استاندارد می توانید به فروشگاه ها و مجتمع های تجاری فروش مبلمان و میز اداری مراجعه کنید. همچنین می توانید با تحقیق و گزینش آنلاین از وب سایت های معتبر اقدام به خرید غیر حضوری نمایید.

ابعاد مناسب میز مدیریت استاندارد

میز مدیریت می بایست در قسمت جلویی آن پهنای مناسبی داشته باشد تا از هماهنگی مناسبی با فردی که پشت آن نشسته برخوردار باشد. همچنین داشتن عمق استاندارد از دیگر اولویت های میز مدیریت استاندارد می باشد. طول میز مدیریت حدودا 160 الی 200 سانتی متر می باشد و عرض میز مدیریت نیز بین 80 تا 120 سانتی متر است. ارتفاع میز مدیریت هم بین 70 تا 100 سانتی متر است.

لازم به ذکر است که ارتفاع میز مدیریت استاندارد از اهمیت کمتری نسبت به سایر ابعاد آن برخوردار است به دلیل این که می توان با تغییر ارتفاع صندلی پشت میز، ارتفاع مناسب هر فرد را تنظیم نمود. همین طور اندازه میز مدیریت نباید آنقدر کوتاه باشد که نیم تنه فرد را خیلی بالا نشان دهد و نیز نباید به قدری بلند باشد که شخص را کوتاه نشان دهد.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها