بررسی ویژگی های انواع میز مدیریتی

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

میز مدیریتی یک میز خاص است که ویژگی های خاصی هم دارد  همانطور که از اسمش مشخص است میزی است که برای مدیر طراحی شده است و باید دارای ویژگی های متفاوتی با سایر میز در اداره داشته باشد. علاوه بر داشتن یک سری ویژگی ها باید از طراحی زیبایی برخوردارد باشد که پرستیژ یک مدیر را حفظ کند میز مدیریتی انواعی دارد که با توجه به هر نوع دارای وِیژگی هایی است که با بررسی آن ویژگی ها می توانید میز مناسب برای کار و سبک خودتان انتخاب کنید.

میز مدیریت

میز مدیریتی دارای انواعی است که هر  نوع از این میز دارای ویژگی هایی است که شما می توانید با توجه سبک با کارتان میز را خریداری کنید، مدیر  یک اداره یا شرکت کار اپرتوری انجام نمی دهد و همچنین مدیر با توجه به وظیفه ای که دارد حجم کار زیادی دارد میز مدیریتی دارای فضا کافی بر سطح میز است که به خوبی تمامی وسایل مورد نیاز بر روی میز قرار می گیرید همچنین دارای کمد و کشو با اندازه مناسب برای نظم دادن به وسایل وجود دارد همچنین میز مدیریتی از مقاومت و کیفیت بیشتری نسبت به بقیه مدل ها برخوردار است.

از انواع میزهای مدیریتی میتوان به میز ام دی اف ، میز چوبی، میز مدیریت سلطنتی و … نام برد که شما بر اساس نوع کارتان می توانید از هر نوعی از میزها استفاده کنید. می توانید براساس طراحی شرکت از میز مدرن یا میز کلاسیک استفاده کنید، میزهای مدیریتی نباید به شکل سنتی ساخته شود از بهترین ویژگی میزهای مدیریتی می توان به ارگونومیک بودن میز اشاره کرد (ارگونومیک علمی است که از آسیب های جسمی جلوگیری می کند) میزهای مدیریتی از خاصیت ارگونومیک برخوردار است که از سلامتی افراد جلوگیری می کند. در مبلمان اداری ارگونومیک این نوع طراحی میز باعث می شود که فرد مورد نظر در ساعات طولانی پشت می می نشیند احساس خستگی نمی کند و می تواند ساعاتی را کار کند.

ارتفاع میز مدیریتی مناسب با اندازه ای است که شما سفارش می دهید میز مدیریت به گونه ای است که همه به راحتی در اختیار مدیر قرار می گیرد کلیه میزهای مدیریت براساس علم ارگونومیک ساخته شده است و میزی که این ویژگی را نداشته باشد میز مدیر نیست میز مدیریت از طرح و شکل خاصی برخوردار است و طرح ساده ای ندارد میز مدیریت به گونه ای است که پرستیژ یک مدیر را حفظ می کند و به فضا زیبایی می بخشد.

کاربردهای میز مدیریت

کاربردهای میز مدیریت

میز مدیریت برای کاربرهای خاصی ساخته شده است و همچنین نمونه هایی برای کارهای متفاوت وجود دارد میز L، این میز برای برای کسانی است که کار سیستمی انجام می دهند و نیاز به وجود سیستم کامل بر روی میز کارشان است. میز U مناسب برای مدیرانی است که پرونده پوشه و مدارک زیادی را بر روی میز و در داخل کمدهای میز قرار می دهند این میز فضای کافی برای قرار دادن پرونده و اسناد و مدارک زیادی دارد که می توانید همه این ها را با نظم درون کمد قرار دهید همچنین میز مدیریت کنفرانسی نیز در طرح های مختلف طراحی می شود که طرفداران زیادی به تازگی پیدا کرده.

اگر نیاز دارید که بر روی میز کارتان همزمان از سیستم و همچنین از پوشه و اسناد استفاده کنید مدل میزی که برای شما نیاز است میز دو تکه است که فضای کافی برای قرار دادن سیستم کامپیوتر و برای قرار دادن پوشه اسناد مدارک و… را دارد.

خرید میز مدیریتی

برای خرید میز مدیریت تمامی فاکتورها را در نظر داشته باشید و بر اساس ارگونومیک و اندازه و طرح میز اقدام به خرید کنید. قیمت میز مدیریت بالا است و از 2 یا 3 میلیون آغاز می شود توجه داشته باشید که میز مدیریت خاصیت ارگونومیک دارد و میزی که ارگونومیک نباشد میز مدیریت نیست اگر بودجه شما محدود است نمی توانید میز مدیریت باکیفیت بخرید می توانید از میز های دست دوم که با قیمت پایینتر هستند خریداری کنید.

میز مدیر مهمترین میز در ادارات و شرکت ها هستند بهتر است که یک میز با کیفیت را خریداری کنید که برای تهیه بهترین میز مدیریت با قیمتی مناسب می توانید به شرکت مبلمان اداری آذران (آفن) مراجعه کنید.

مبلمان اداری آفن

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها