قیمت میز مدیریتی و نکات مهم برای خرید آن

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

یکی از مهمترین موضوعاتی که در هنگام خرید میز مدیریت اکثر افراد به آن توجه می کنند، قیمت میز مدیریت است. در یک اداره شما می توانید میز های زیادی را مانند میز منشی، میز کارشناسی و… مشاهده نمایید. میز مدیریت نیز یکی از این میز ها به شمار می رود. قیمت میز مدیریتی با کیفیت و جنس آن رابطه مستقیم دارد. شما باید با توجه به بودجه و جنس انتخابی خود یکی میز مدیریتی مناسب تهیه نمایید. انتخاب یکی میز مدیریت مناسب می تواند تاثیر زیادی در پرستیژ شرکت و همچنین اثرات منفی مثبت آن داشته باشد. این نکته را نیز در خاطر داشته باشید که هرچقدر کیفیت بالا باشد قیمت میز مدیریت نیز به‌صورت قابل‌ توجهی بالا خواهد بود. توجه داشته باشید تا میزی را که خرید کردید با دکوراسیون محل کارتان هماهنگی داشته باشد. ما در این مقاله نیز قصد داریم به همین موضوع پرداخته و شما را با قیمت انواع میزهای مدیریت و نکات مهم برای خرید بیشتر آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

ویژگی های میز مدیریت خوب و متناسب

میز مدیریت در یک فضای اداری باید به گونه ای باشد که شأن مدیر اداره را به خوبی نشان دهد. میز مدیریت باید نسبت به سایر میز های موجود در محل کار بزرگتر بوده و از متریال با کیفیت ساخته شده باشد. مدیر اداره به یک سیستم فایلینگ مناسب نیاز دارد، یک میز خوب باید این سیستم فایلینگ را به خوبی فراهم آورد تا دسترسی مدیر به مدارک و پرونده های مورد نیاز راحت تر صورت گیرد. این میز باید حساسیت و دقت کامل ساخته شود و همچنین مطابق علایق مدیر و ویژگی های محیط کار باشد. میز مدیریت در کنار صندلی مدیریت علاوه بر اینکه شأن مدیر را نشان می دهد می تواند نمادی برای پرستیژ شرکت نیز محسوب شود.

انواع میز مدیریت برای محیط اداری

میز مدیریت در انواع طرح و مدل ها طراحی و تولید می شوند دو دسته کلی میز مدیریت را به طور خلاصه بررسی نموده ایم:

میز مدیریت کلاسیک

یکی از زیباترین و خاص ترین نوع میز مدیریت، نوع کلاسیک این محصول می باشد که سبک منحصر به فرد آن به معنی کلاسیک بودن این محصول است. توجه داشته باشید اگر دوست دارید که با نشستن بر پشت میز مدیریت قدرت شما به نمایش گذاشته شود به طور حتم انتخاب میز کلاسیک میتواند انتخاب مناسبی باشد زیرا این نوع میز دارای کنده کاری های بسیار خاصی بوده و سبک کلاسیک و سنتی آن زیبایی منحصر به فردی را به فضای کار شما می دهد‌. حال با این وجود می توان گفت به دلیل اینکه چوب استفاده شده در این نوع میز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و معمولا از چوب درخت گردو و چوب راش می باشد و تزیینات این میز بسیار خاص است، قیمت آن نیز نسبت به دیگر انواع میز اداری بیشتر خواهد بود. از طرفی اندازه این نوع میز و طرحی که شما سفارش می دهید می‌تواند در قیمت میز کلاسیک تاثیر گذار باشد.

میز مدیریت مدرن

از دیگر سبک‌ های میز مدیریت نوع مدرن آن می‌باشد که به طور حتم در حال حاضر طرفداران زیادی دارد زیرا با توجه به اینکه فضاهای شرکت ها، امروزه بسیار کوچک و جمع و جور است می‌توان گفت خرید این نوع میز برای این شرکت ها مناسب تر می باشد زیرا استفاده از میز های کلاسیک برای فضاهای کوچک فضای نامنظم و شلوغی ایجاد خواهد کرد پس لازم است برای فضاهای کوچک اقدام به خرید میز مدرن و ساده نمایید. توجه داشته باشید همچنین اگر قصد خرید میز مدیریت با قیمت ارزان تر را دارید نیز انتخاب نوع مدرن این محصول مناسب است زیرا طبیعتا نوع کلاسیک میز قیمت بیشتری از نوع مدرن آن دارد.

معیارهای انتخاب یک میز مدیریت خوب

معیارهای مختلفی برای خرید میز مدیریت وجود دارد. اما مهم ترین معیاری که معمولا هر کسی آن را در نظر میگیرد، قیمت میز مدیریت است. البته قیمت میز مدیریت روی بسیاری از معیارها نیز تاثیرگذار است. قطعا قیمت میز مدیریتی که کیفیت بسیار خوبی دارد، بیشتر از دیگر انواع میزها است. اما دیگر معیاری که می تواند روی انتخاب ما تاثیرگذار باشد، اشاره به همین موضوع کیفیت دارد. این که میز مدیریت ما از چه جنسی ساخته شده است بسیار مهم است. یا این که چقدر می تواند دوام داشته باشد، معیاری است که به همین سادگی نمی توان از آن گذشت. علاوه بر این ها رنگ، ابعاد و طرح نیز از دیگر معیارهایی هستند که بسیاری از افراد به آن ها نیز در هنگام خرید مبلمان اداری و میز مدیریت توجه می کنند. شما می توانید میز مدیریت مورد نظر خود را سفارش دهید البته به شرط این که قیمت میز مدیریت را نیز در نظر بگیرید و با توجه به بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت میز مدیریت و عوامل تاثیر گذار بر آن

قیمت میز مدیریتی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • جنس چوب استفاده شده در ساخت آن
  • رنگ به کار رفته
  • جنس چرم با کیفیت به کار رفته
  • طراحی و ابعاد آن

هر چه کیفیت و جنس میز مدیریتی بالا باشد، بالطبع قیمت میز مدیریت نیز افزایش خواهد یافت. به همین دلیل توصیه می ‌شود که در مورد قیمت میز مدیریت حساسیت زیادی به خرج ندهید زیرا در بسیاری از موارد بالا بودن قیمت میز مدیریت نشان از کیفیت درجه یک آن می‌باشد و برخی افراد به خاطر این ‌که قیمتی ارزان ‌تر را پرداخت کنند به میزهایی روی می‌ آورند که جنس بسیار پایینی دارند و بعد از استفاده کوتاه ‌مدت این میزها جوابگوی خوبی برای استفاده از آنها نخواهد بود. حتی نوع چوب به کار رفته نیز یک عامل مهم برای افزایش قیمت میز مدیریت است. البته معمولا هم از چوب برای ساخت میز های مدیریت استفاده می شود. دیگر عامل ابعاد میز است. اگر فضای کاری شما وسیع است، می توانید از میز های بزرگ استفاده کنید که البته این مورد نیز بر قیمت میز مدیریت می تواند تاثیر مستقیم داشته باشد. حتی نوع میز مدیریت هم یک پارامتر بسیار مهم است. برای مثال میز های مدیریتی که از نوع کنفرانسی نیز هستند، بسیار گران تر از سایر میز های مدیریت هستند. اما دیگر عوامل می تواند زیبایی یا طرح و رنگ میز باشند که البته تأثیر آن چنان زیادی بر قیمت نخواهند گذاشت.

نکات مهم در هنگام خرید میز مدیریت

  • در هنگام خرید و سفارش میز مدیریت به این نکات توجه کنید تا بتوانید بهترین میز و مبلمان اداری مورد نظر خود را خریداری کنید.
  • حتما مشورت های لازم را در این مورد داشته باشید و با انواع میز مدیریت و قیمت های آن آشنا باشید.
  • سعی کنید با هزینه ای که می خواهید برای این میز پرداخت کنید، بهترین جنس ممکن را خریداری کنید.
  • در هنگام سفارش میز مدیریت به فضای موجود در اتاق توجه داشته باشید و میز مدیریت با سایز مناسب را خریداری کنید.
  • توجه به نکاتی نظیر دکوراسیون داخلی و … می تواند در زیبایی اتاقتان و خرید میز مناسب به شما کمک فراوانی بکند.

میز مدیریت دست دوم انتخاب خوبی برای کاهش هزینه ها است؟

به طور حتم بسیاری از افراد هستند که دوست دارند با خرید مبلمان اداری دست دوم در ابتدای راه اندازی شرکتشان هزینه ها را کمتر کرده و در هزینه خرید این موارد صرفه جویی کنند که این امر می تواند با خرید میز مدیریت دست دوم و دیگر مبلمان دست دوم امکان پذیر باشد. با این وجود بعضی از افراد شاید فکر کنند که دست دوم بودن این محصولات نشانه خرابی و بی کیفیتی آن می باشد، اما توجه داشته باشید اگر در سایت های اینترنتی معتبر بگردید می ‌توانید بهترین انواع میز دست دوم را خریداری کنید در حالی که قیمت آن بسیار مناسب تر از نو آن می باشد. همچنین توجه داشته باشید که در خرید میز دست دوم نیز نوع مدرن و کلاسیک آن می ‌تواند در قیمت محصول تاثیر گذار باشد.

خرید اینترنتی میز مدیریت

خرید اینترنتی میز مدیریت یکی از روش‌ های آسانی می ‌باشد که بیشتر افراد از این طریق اقدام به خرید آن می ‌کنند. در خرید اینترنتی این میزها می‌توانید طرح‌ های گوناگون با قیمت‌های متغیر را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید با کمی جستجو در وب سایت مربوطه قیمت میز مدیریت را متناسب با بودجه خود خریداری کنید. شما می‌ توانید با ثبت یک سفارش در اینترنت میز مدیریتی مورد علاقه خود را از درب محل کارتان تحویل گرفته و هزینه آن را پس از اطمینان از سالم بودن میز مدیریت خود پرداخت کنید. شما می‌توانید هنگام خرید میز مدیریتی برای محل کارتان از مشاوره‌ های رایگان در وب سایت استفاده کنید این افراد با پرسیدن چند سوال کوتاه مانند اندازه فضای اتاق و رنگ دکوراسیون استفاده شده در اتاق و نوع کاربری شرکت، بهترین و مناسب ‌ترین میز مدیریتی را برای شما پیشنهاد می‌دهند. همچنین اگر شما سوالی در مورد قیمت میز مدیریت داشتید می‌توانید از مشاوران مبلمان اداری آفن راهنمایی بگیرید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها