مبلمان اداری استاندارد و نحوه چیدمان صحیح

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

مبلنمان اداری استاندارد برای ایجاد فضایی مناسب جهت رفاه کارمندان از اهمیت بالایی برخوردار است. فضای استاندارد به فضایی می‌گویند كه تمام نیازهای افراد در آن فضا را تأمین کند و با نوع كاربری متناسب باشد. با توجه به این تعریف از فضای استاندارد، دکوراسیون اتاق کارکنان هم باید متناسب با کار آنها باشد. به طور کل، کارمندان یک سوم از زمان زندگی خود را در محیط کار می‌ گذرانند و همین امر لزوم اهمیت دلچسب بودن فضا را تأیید می ‌کند. در ضمن، محیط کار بسیار در بهره‌ وری کارمندان تأثیرگذار است به همین دلیل در انتخاب مبلمان اداری باید حساسیت زیادی داشت. نکاتی برای چیدمان اتاق کارمندان وجود دارد که باید به آنها توجه کرد تا فضایی مناسب را برای مدیران و کارمندان مهیا کنیم.
مبلمان اداری آفن بهترین پیشنهاد را برای کارمندان و صاحبان کسب و کار جهت کارایی هر چه بیشتر و تضمین سلامتی در نظر گرفته تا ساعات کاری خود را در آرامش و روی بهترین مبلمان اداری سپری نمایند مشاوران ما در آفن آماده هر گونه پاسخگویی به سوالات شما می باشند.
اگر شما دفتری برای کار دارید، یا محل کارتان در حال انتقال به دفتر جدیدی می باشد یا اینکه در حال ایجاد یک دفتر خانگی می باشید مهم است که نحوه قرار گیری مبلمان تان را در نظر بگیرید. ملاحظات مهمی هستند که شما باید در تعیین چیدمان مبلمان تان لحاظ نمایید. هدف خود را از چیدمان مبلمان اداری دفترتان تعیین کنید. این را در نظر بگیرید که مرتب سازی دفترتان برای جلب نظر مشتریان است، یا حداکثرسازی بهره وری کارمندان، یا فقط به دلایل زیبایی؟ یکی از مهم ترین نکات در چیدمان محیط اداری، دکوراسیون داخلی و نحوه چیدمان استاندارد مبلمان اداری می باشد. در این مقاله سعی داریم شما را با نکات مهم در نحوه چیدمان مبلمان اداری آشنا نمایید.

ابعاد مبلمان اداری

چیدمان اداری بسیار مهم می باشد. متراژ اتاق و اندازه مبلمان تان را اندازه گیری کنید. مساحت اتاق تان را با اندازه گیری دیوارها و ضرب طول اتاق در عرض اتاق تعیین کنید. وقتی اندازه اتاق و اندازهمبلمان اداری مشخص شد، می توانید چند طرح اولیه درباره نحوه قراردهی مبلمان تان بدون اینکه واقعا آن ها را انتقال دهید تهیه نمایید.

مکان یابی میز اداری

اول جای میز های اداری را مشخص کنید. میز اداری مهم ترین جز مبلمان اداری شما می باشد چرا که تمام فعالیت شما آنجا انجام می شود. در حالی که هدفتان در ذهنتان است جای آن را تعیین کنید؛ به عنوان مثال، اگر هدفتان حداکثرسازی بهره وری است، لازمه که آن را نزدیک پریزهای برق قرار دهید تا بتوانید کامپیوتر یا دیگر دستگاه های اداری که روی میزتان دارید را به برق بزنید. همچنین بهتر است میزتان در نزدیکی یک پنجره قرار دهید تا بیشترین نور را در فضای کارتان داشته باشید.

لوازم میز اداری

بهتره که همیشه وسایلتون رو مرتب و دسته بندی کنید و از جامدادی رومیزی و جعبه ها برای نگهداریشون استفاده کنید. طبق نوع کار و میزان لوازمی که دارین باید از وسایل مناسبی برای دسته بندی آن ها استفاده کنید. دستگاه های پراستفاده را نزدیک میز اداری خود قرار دهید. اگر اغلب نیاز به استفاده از یک پرینتر داشته باشید، آن را نزدیک میز خود قرار دهید، مثلا پشت تان، جائی که می توانید به آن دسترسی داشته باشید بدون اینکه خیلی نیاز به بلند داشته باشید.

نکات مهم در چیدمان مبلمان اداری

لپ تاپ، پرینتر، مودم، تلفن و موبایل جزء جدا نشدنی میزهای کار هستند و کابل باعث شلوغی میز می شود و کار کردن را مشکل می کند. گزینه مناسب این است که از نگهدارنده های کابل برای جداسازی و مرتب سازی استفاده کنید.
چند صندلی اداری را برای مشتریان خود یا جلسات اضافه کنید. چند صندلی اداری را در نزدیکی میز خود قرار دهید تا وقتی یک فردی برای جلسه به شما مراجعه کرد، بتوانید از آن ها استفاده کند. شرکت مبلمان اداری آفن بهترین تولید کننده مبلمان اداری را با توجه به استاندارد های جهانی و با تکیه بر اصول ارگونومی ساخته و به بازار عرضه کرده است.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها