ارتفاع مناسب پارتیشن

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

از آنجایی که ورقه های ام دی اف دارای رنگ ها و طرح های متنوعی هستند، به کارگیری این ورقه ها در تهیه پارتیشن ها نیازی به رنگ، کاغذ دیواری ندارد و بر زیبایی محیط می افزاید. همچنین ورقه های ام دی اف عایق صوت و حرارت هستند و از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند و این خصوصیت از مهمترین مزایای این ورقه ها در پارتیشن بندی محیط های اداری می باشد.
از پارتیشن های ام دی اف برای جداسازی محیط به صورت دائم و موقت استفاده می شود. این پارتیشن ها قابلیت جابجایی دارند. درحقیقت پارتیشن ها نوعی دیوار قابل حمل هستند که نیازی به بنایی و در نتیجه زمان بالا برای ایجاد ندارند.
پارتیشن اداری دارای دو نوع پارتیشن تک جداره و پارتیشن ادارای دوجداره هستند. در پارتیشن های دو جداره از دولایه ام دی اف، شیشه و یا هر دو استفاده می شود که به تبع، هزینه آن نسبت به یک جداره بیشتر می باشد و همچنین تنوع و زیبایی آن بیشتر خواهد بود. در پارتیش های تک جداره از یک لایه ام دی اف، شیشه و… استفاده می شود. شرکت آفن ارائه دهنده بهترین مبلمان اداری و پارتیشن اداری است.

ارتفاع مناسب برای نصب و اجرای پارتیشن اداری

ارتفاع پارتیشن اداری و پارتیشن شیشه ای  در مدل های مختلف کاملا اختیاری بوده و می توان با توجه به نیاز از پارتیشن دوجداره با ارتفاع مناسب استفاده کرد. بطور مثال در فضاهایی می خواهید فقط حریم کاری پرسنل مشخص شود ولی آن ها بتوانند در موقع لزوم با یکدیگر ارتباط ایجاد کنند می توان از پارتیشن های دو جداره کوتاه استفاده کرد به طوری که کارکنان در هنگام ایستادن یکدیگر را بینند در این حالت معمولا از ارتفاع 120 تا 150 استفاده می شود که می توان با 20 تا 40 سانتیمتر از پارتیشن دو جداره را پنجره و مابقی را پنل استفاده کرد. در مواقعی که نیاز به دیوار داشته و هدف جداسازی کامل فضاها از یکدیگر باشد و کاربران نیاز به حریم خصوصی دارند باید ارتفاع مناسب پارتیشن دو جداره را تا سقف ادامه داد تا فضا ها دارای یک دیوار کامل شوند. یکی از مهم ترین نکات برای خرید پارتیشن اداری، ارتفاع مناسب می باشد که باید به آن توجه کرد. پارتیشن اداری برای جداسازی و تفکیک فضا و محیط استفاده می شود.

انتخاب مناسب ترین پارتیشن

انتخاب نوع پارتیشن بستگی به مورد استفاده و فضایی که در آن استفاده می شود، دارد. در برخی فضاها به دلیل حساس بودن زمینه کاری، فضایی با حداکثر امنیت و استقلال نیاز می باشد نظیر اتاق کنفرانس مدیریت و یا سالن آموزش، به همین علت ما به دنبال پارتیشنی هستیم که بتواند بالاترین امکانات امنیتی را از لحاظ دیداری و شنوایی فراهم سازد که در این صورت مناسبترین مدل پارتیشن دو جداره می باشد. پارتیشن دوجداره بالاترین درجه ی آگوستیکی را داراست و از لحاظ بصری نیز با استفاده از کرکره های میانی به طور دلخواه هر زمان می توانیم با بستن کرکره در حالت بسته نیز استقلال کامل ایجاد شود ولی در مواردی که می خواهیم فضا را به صورت باز داشته باشیم می توانیم از پارتیشن دو جداره شیشه ای کامل استفاده نماییم. در مواردی که بنا به تشخیص مدیریت اصلا نباید صدا به بیرون انتقال یابد، می توان از الیاف پشم شیشه در بین جداره های پارتیشن استفاده نمود و حتی درب ورودی را نیز با استفاده از چرم به صورت چرم کوب در آورد.

مزایای پارتیشن اداری ام دی اف

تفکیک فضا از مهم ترین آیتم های دکوراسیون و زیبا سازی محیط می باشد. امروزه جهت استفاده بهینه از محیط داخلی منازل و محیط های کاری از پارتیشن استفاده می شود. پارتیشن اداری بیشتر جهت زیبایی، جداسازی و ایجاد اتاق های بیشتر جهت محیط کار تعبیه می شوند. پارتیشن ها را براساس متریال مورد استفاده در ستون های اصلی و قالب های آن تقسیم بندی می کنند، در حالیکه ممکن است برای نمای ظاهری از ام دی اف، شیشه و یا سایر مواد استفاده شود. ام دی اف MDF (Medium Density Fiberboard) به معنای تخته فیبر با چگالی متوسط می باشد. پارتیشن هایی که از نوع ام دی اف هستند به دلیل ساختاری یکنواختی که دارند انعطاف پذیر هستند و به راحتی و بدون اتلاف، قابلیت شکل پذیری دارند. روکش آن ها به سهولت انجام می پذیرد. ورقه های ام دی اف از سطح مقاومت بالایی برخوردار هستند و در مقابل رطوبت، حشرات و غیره مقاوم هستند.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها