پارتیشن صنعتی

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

در محیط های صنعتی همانند بسیاری از اماکن (خانه، ادرات، فروشگاه ها، مراکز تجاری و سازمان ها) از پارتیشن برای بخش بندی و ایجاد فضاهای مجزا و مستقل استفاده می گردد. پارتیشن صنعتی یک حریم خصوصی و امنیتی را برای کارگران و پرسنل هنگام کار با ماشین آلات صنعتی و رفت و آمد های مکررشان ایجاد می سازد. یکی از انواع پارتیشن ها، پارتیشن فلزی صنعتی می باشد که در کارخانجات، فروشگاه ها، مراکز و سازمان های بزرگ برای تفکیک فضا و جداسازی استفاده می شود.

نصب و اجرای پارتیشن صنعتی  نصب و اجرای پارتیشن صنعتی 

دلیل استفاده از پارتیشن صنعتی

دلیل ایجاد پارتیشن های صنعتی، جدا کردن حریم ماشین آلات و اپراتورها از همدیگر می باشد. در این نوع پارتیشن جهت قابل رویت بودن طرفین از توری های فولادی استفاده می شود. مهم ترین دلیل استفاده از پارتیشن فلزی صنعتی، ورود و خروج تجهیزات صنعتی همچون تجهیزات الکتریکی، روشنایی، کانال ها و تاسیسات می باشد.

کاربرد های پارتیشن های صنعتی

  • استراحتگاه موقت
  • سالن غذاخوری عمومی کارگران
  • اتاق کنترل و نظارت
  • اتاق های اداری و ریاست
  • کارخانجات تولید مواد غذایی و لبنی
  • دامداری های صنعتی
  • سرویس های بهداشتی

نحوه ساخت پارتیشن صنعتی

در ساخت این نوع پارتیشن ها تمرکز و دقت اصلی بر کارایی و عملکرد و همچنین مقاومت مکانیکی خود پارتیشن بوده و بحث زیبایی و همچنین کاهش آلودگی صوتی کمرنگ و یا بطور کلی منتفی می باشد. هنگام ساخت پارتیشن صنعتی فریم ها به گونه ای است که تجهیزات به آسانی داخل و خارج فضا جابجا می شوند و پانل ها به راحتی دارای قابلیت جابجایی می باشند.

نحوه ی ساخت و اجرا پارتیشن صنعتی نحوه ی ساخت و اجرا پارتیشن صنعتی

مواد تشکیل دهنده پارتیشن های صنعتی

مواد تشکیل دهنده پارتیشن ها صنعتی اغلب ترکیبی از پروفیل های فولادی و توری های فلزی است. در گذشته نه چندان دور از پروفیل آلومینیوم و صفحات مقاوم در برابر آب و رطوبت به عنوان جداکننده بهداشتی استفاده می شد ولی امروزه پروفیل های پلاستیکی جایگزین بهتری برای فلز تلقی می شوند.

پارتیشن صنعتی، جدا کننده های بهداشتی

نوع دیگری از پارتیشن های صنعتی، جدا کننده های بهداشتی هستند که از این نوع پارتیشن در فضاهایی که نیاز به شستشوی همیشگی و مستمر وجود دارد استفاده می شود. از این نوع پارتیشن معمولا کارخانجات تولید مواد غذایی و لبنی، دامداری های صنعتی و سرویس های بهداشتی  می باشد. در گذشته نه چندان دور از پروفیل آلومینیوم و صفحات مقاوم در برابر آب و رطوبت به عنوان جداکننده بهداشتی استفاده می شد. ولی امروزه پروفیل های پلاستیکی جایگزین بهتر و مناسب تری برای فلز تلقی می شوند.

نکات ایمنی در استفاده از پارتیشن های صنعتی

نکته مهم و خیلی جدی این است که در ساخت این نوع پارتیشن باید مورد توجه قرار بگیرد، محافظت پارتیشن های فلزی از مجاورت با کابل های برق فشار قوی ایست که می تواند منجر به مرگ و حتی آتش سوزی در اماکن صنعتی گردد. برای مشاوره رایگان در انتخاب جنس و نوع پارتیشن های صنعتی می توانید با راه های ارتباطی کارشناسان فروشگاه مبلمان اداری آفن، که در تماس با ما سایت قرار دارد ارتباط برقرار کنید. همچنین برای انتخاب و خرید مبلمان اداری لوکس می توانید از محصولات ما بازدید کنید.

استفاده از پارتیشن های صنعتیاستفاده از پارتیشن های صنعتی

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها