میز گروهی چیست؟

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

ميز گروهی كه در بعضی موارد كال سنتر نيز نامبرده می شود به دليل داشتن انعطاف در طراحی و نوع چيدمان بر اساس تعداد كاربران و محيط اداری موجود جزو پرفروش ترين در رده محصولات اداری و مبلمان اداری می باشد.میز گروهی در واقع ترکیبی ساده از میزهای تکی و پارتیشن می باشد.این میز نه‌تنها باید کارایی لازم را داشته باشد و ظرفیت آن به‌گونه‌ای باشد که اعضا و کارکنان شرکت بتوانند به‌راحتی به‌صورت گروهی تبادل‌نظر کنند، بلکه باید ازنظر زیبایی با دکوراسیون داخلی فضای داخلی نیز متناسب باشد.

مزيت های استفاده از ميز كار گروهی

به مزيت های استفاده از ميز كار گروهی می توان به سادگی در چيدمان مبلمان اداری، انتخاب نفرات ميز گروهی به سليقه خود مشتری، دسترسی آسان، دارا بودن فايلينگ اداری و كمد های اداری در بخشهايی از آن، فضای مناسب جهت كار، شخصی بودن حريم كارمندان، ايجاد ارتباط نزديك بين كارمندان، همخوانی با دكوراسيون اداری موجود و تنوع رنگ بالا اشاره داشت.مهم ترین ویژگی میزگروهی نسبت به میزهای فردی این است که این نوع از میزها درکنار پارتیشن اداری یا حتی بدون پارتیشن، راه حلی برای استفاده بهتر از فضا هستند

اندازه میز های گروهی

میز گروهی که ترکیبی از پارتیشن های اداری کوتاه و میزهای کارمندی است، جزو پرفروش ترین و پرکاربردترین مبلمان اداری است. این میزها معمولا در چیدمان های 2 ، 4 ، 6 ، 8 و 10نفره تولید می شوند .ابعاد میزهای گروهی به نوع کاربرد آنها بستگی دارد و معمولا در 2 گروه کارمندی با طول 140 سانتیمتر و کارشناسی با طول 160سانتیمتر یا 180 سانتیمتر تولید می شود. در اکثر موارد از فایلینگ اداری کشویی هم در میز های گروهی استفاده می شود.

میز های گروهی شرکت آذران فضا نما

1. میز گروهی کوبین
2. میز گروهی پرنس
قیمت میز کار گروهی هم مانند هر مبلمان اداری دیگری با توجه به ابعاد و جنس متفاوت می باشد . شرکت آفن انواع میز گروهی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید و عرضه کرده است.

میز گروهی کوبین

این نوع میز دارای ترکیب و طراحی زیبا می‌باشد که در ساخت آن از پروفیل دوجداره باضخامت 10سانتیمتر استفاده می‌شود. میز گروهی کوبین علاوه بر کارایی اصلی، می‌تواند فضای موجود را تفکیک کند. برای کارکنانی که مجبورند در یک فضای محدود کار کنند، این میز گزینه مناسبی است.

ویژگی های میز گروهی کوبین

میز گروهی کوبین با استفاده از متریال MDF و شیشه ساخته شده است.
میز گروهی کوبین با ابعاد مختلف و بر اساس سلیقه مشتریان طراحی و ساخته می‌شود.
رنگ میز گروهی کوبین محدودیت ندارد و طبق سلیقه مشتریان تعیین می‌شود.

میز گروهی پرنس

میز گروهی پرنس با استفاده از پروفیل تک جداره 4 سانتیمتری ساخته می‌شود. این نوع میز برای تفکیک فضا، کاربردی است و درعین‌حال زیبایی خاصی را به دکوراسیون داخلی می‌بخشد.

افزایش تعاملات همکاری ناشی از استفاده میز کار گروهی منجر به نوآوری کسب و کار و پیشرفت شما می شود. .محیط کار انعطاف پذیری بیشتری را در قبال نیازهای پرسنل فراهم می آورد.

شرکت مبلمان اداری آفن با تولید بهترین نوع مبلمان اداری برای شرکت ها و کارمندان با در نظر گرفتن سلامتی آنها اقدام به طراحی و تولید مبلمان های اداری کرده است

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها