آشنایی با فایلینگ اداری

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

هدف از استفاده از فایلینگ اداری در محیط اداری

در کنار مبلمان اداری فایل ها و کمد هایی که در اداره‌ ها و سازمان‌ ها مورد استفاده قرار می گیرند، به صورت فایل اداری چوبی، فایل اداری فلزی، کمد اداری فلزی و چوبی برای استفاده بهینه از فضا، ایجاد نظم کاری و نگهداری از اسناد و مدارک مهم از الزامات هر شرکتی می باشد. در این مقاله سعی داریم به شما بگوییم که فایلینگ چیست، انواع و کاربرد های آن آشنا شویم. در شرکت آفن، طراحی انواع فایلینگ اداری با توجه به استاندارد ها و امنیت بالا ساخته می‌ شود که در زیر انواع مختلف آن را معرفی می نماییم.

انواع فایلینگ اداری آفن

  • فایلینگ اداری البای
  • فایلینگ اداری مانترا
  • فایلینگ اداری اورامان
  • فایلینگ اداری آلپ
  • فایلینگ اداری برانز
  • فایلینگ اداری کردنزای آسترو

فایلینگ اداری البای

فایلینگ البای دارای 4 فضای بسته برای نگهداری اسناد و مدارک است. این نوع فایلینگ دارای ارتفاع، 122، عرض 45 و طول 180 می ‌باشد. برای انتخاب رنگ فایلینگ البای، هیچ محدودیتی وجود ندارد و براساس سلیقه مشتریان می ‌باشد.

فایلینگ اداری مانترا

فایل و کمد مانترا دارای رنگ پولیش است که یکی از دلایل زیبایی این نوع فایل می باشد. استحکام فایل بسیار زیاد است به‌ طوری ‌که در هنگام ضربه خوردن، دچار خش نمی ‌شود. فایلینگ مانترا دارای لولای تاچ بلوم می ‌باشد. این نوع فایلینگ دارای ارتفاع، 75، عرض 80 و طول 220 می ‌باشد. برای انتخاب رنگ فایلینگ مانترا، رنگ‌های سفید ـ مشکی، سفید ـ زرشکی و کرم ـ زرشکی موجود است.

فایلینگ اداری اورامان

فایل‌ های اورامان با استحکام و مقاومت بالا موجب زیبایی فضای داخلی شرکت می ‌شوند. فایلینگ اورامان دارای 4 فضای بسته برای نگهداری مدارک و مستندات می ‌باشد. این نوع فایلینگ دارای ارتفاع، 75، عرض 41 و طول 160 می ‌باشد. برای انتخاب رنگ فایلینگ اورمان، هیچ محدودیتی وجود ندارد و براساس سلیقه مشتریان می باشد.

فایلینگ اداری آلپ

فایل های آلپ از دیگر محصولاتی است که در زیرمجموعه کمد های آلپ قرار می ‌گیرد. این فایل دارای فضای ایجاد شده با کشو و درب است که به ‌راحتی می ‌توان اسناد و مدارک را در آن نگهداری کرد. این نوع فایلینگ دارای ارتفاع 115،5، عرض 40 و طول 200 می ‌باشد. برای انتخاب رنگ فایلینگ آلپ، هیچ محدودیتی وجود ندارد و براساس سلیقه مشتریان می ‌باشد.

فایلینگ اداری برانز

فایل‌ های برانز تلفیقی از زیبایی و اصول طراحی استاندارد می ‌باشد. در طراحی فایل‌ های اداری برانز از رنگ پولیش استفاده می ‌شود. همچنین استفاده از یراق ‌آلات در درب ‌های این فایل ها موجب افزایش استحکام و دوام آن‌ ها شده است. این فایل ها دارای فضای 8 گانه مناسب برای نگهداری اسناد و مدارک می ‌باشد. این نوع فایلینگ دارای ارتفاع، 75، عرض 220 و طول 220 می‌باشد.برای انتخاب رنگ فایلینگ برانز، رنگ های سفید ـ مشکی، سفید ـ زرشکی و کرم ـ زرشکی موجود است.

فایلینگ اداری کردنزای آسترو

کمد های کردنزای آسترو با روش folding طراحی و ساخته می ‌شود. این فایل ‌ها علاوه بر کاربرد های متعددی که دارند، موجب زیبایی فضای داخلی شرکت نیز می ‌شوند. فایلینگ کردنزای آسترو دارای 4 کشور و 2 فضای درب دار برای نگهداری اسناد و مدارک می ‌باشد. این نوع فایلینگ دارای ارتفاع 75، عرض 50 و طول 150 می ‌باشد. برای انتخاب رنگ فایلینگ کردنزای آسترو، هیچ محدودیتی وجود ندارد و بر اساس سلیقه مشتریان می ‌باشد. در تولید محصولات مبلمان اداری آفن سعی مان را کرده ایم تا محصولی متفاوت با کیفیت و طول عمر بالا و قیمت متعادل تولید کنیم. برای مشاوره رایگان در انتخاب فایلینگ اداری می توانید با راه های ارتباطی کارشناسان آفن که در تماس باما سایت قرار دارد ارتباط برقرار کنید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها