انواع جک کابینت آشپزخانه و کاربرد آن ها

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

معرفی انواع جک کابینت و کاربرد های آن

جک های کابینت آشپزخانه انواع مختلف و کاربردهای متنوعی دارند که بهتر است قبل از خرید، اطلاعاتی از انواع مختلف آن داشته باشید. جک کابینت آشپزخانه جزو جک های گازی می باشد. این نوع جک در انواع درب کابینت استفاده می شود و باعث ثابت ماندن درب کابینت توسط بازوی جک هنگام باز بودن درب می شود. بهترین جک کابینت در انواع ۸۰ نیوتن -۱۰۰ نیوتن -۱۲۰ نیوتن موجود می باشد که بستگی به سنگینی درب کابینت می توان نوع جک را انتخاب نمود. نکته مهم این است که برای درب کابینت سبک نباید از جک کابینت با تحمل نیوتن بالا استفاده کرد چون هنگام بستن درب فشار به لولای درب وارد می شود و هنگام باز کردن درب نیز باعث پرت شدن آن می شود. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع جک کابینت و کاربرد های آن آشنا نماییم.

چه جکی مناسب است؟

معمولا برای درب های تا اندازه ۷۰ از جک ۸۰ نیوتن و بالای ۷۰ تا ۱ متر از جک کابینت آشپزخانه۱۰۰ نیوتن و برای بالای ۱ متر از ۱۲۰ استفاده می گردد. البته این نکته را به یاد داشته باشید که برخی از نصابان از ۲ جک برای یک درب استفاده می کنند که بهتر است برای درب هایی که ۲ جک دارند از جک های ۸۰ نیوتنی استفاده نمایید. در این مقاله به بخشی از آن ها که مربوط به جک بالابر کابینت است، می پردازیم.

جک بالابر کابینت آشپزخانه

جک بالابر کابینت، سیستمی برای راحتی در حرکت درب کابینت هوایی است. این سیستم تنها برای زیبایی نیست بلکه تاثیر عملکردی بسزایی در باز و بسته کردن درب ها بدون نیاز به نگهداشتن درب با یک دست دارد و به سادگی می توان در هر موقعیتی از آن ها استفاده کرد. این سیستم یک ترکیب کامل از حرکت، طراحی مدرن، نصب و راه اندازی ساده است، به آرامی و در سکوت بسته و باز می شوند و دید کامل و مستقیم از فضای داخل کابینت در اختیار کاربر قرار می دهد.

AVENTOS HF | اونتوس اچ اف

اونتوس HF: کیفیت در حرکت و آزادی در طراحی
جک AVENTOS HF سیستم بالابری برای باز کردن هم زمان دو درب است. این جک برای کابینت هایی با ارتفاع بالا بسیار مناسب می باشد، چرا که دستگیره کابینت در هر ارتفاعی به راحتی قابل دسترسی است. جک AVENTOS HF می تواند برای ارتفاع های مختلف کابینت مورد استفاده قرار بگیرد. این سیستم امکانات بی پایانی جهت برنامه ریزی و طراحی دکوراسیون داخلی به آسانی فراهم می سازد و نیاز به امکانات نصب و راه اندازی خاصی نیز نخواهد داشت. اونتوس HF دسترسی مستقیم به کابینت و سهولت استفاده و آزادی حرکت را فراهم می کند.

مزایای اونتوس HF:

باز شدن آسان
قابلیت توقف در موقعیت دلخواه
ابعاد کوچک، کارایی بالا
دسترسی راحت به فضای داخلی کابینت
طول عمر بالا، طراحی هماهنگ
سیستم باز و بسته شدن روان و بی صدا به کمک آرامبند
پایداری حتی در ابعاد بزرگ
دسترسی آسان به دستگیره کابینت
قابلیت نصب سیستم حرکت الکترونیکی
طراحی قطعات بدون اشغال کردن فضای داخلی

اونتوس HS: سهولت در استفاده

جک AVENTOS HS سیستم بالابری برای کابینت های تک درب با ابعاد بزرگ است. این مدل مکانیزم انتخاب بسیار مناسبی برای کابینت هایی با تاج های بسیار بلند می باشد. برای کابینت دیواری با ارائه انبوهی از امکانات در طراحی و فراهم آوردن آسایش برای کاربران و مانند تمام سیستم های AVENTOS دیگر، باز و بسته شدن آن بسیار روان و آسان است و دارای طراحی بسیار زیبا است.

مشخصات اونتوس HS:

ارتفاع کابینت از ۳۵ تا ۸۰ سانتیمتر
عرض کابینت تا ۱۸۰ سانتیمتر
می تواند همزمان ۹ مکانیزم جک مختلف و یک دسته اهرم داشته باشد
می تواند با کتیبه و تاج استفاده شود
جک و براکت جلو ثابت را می توان به صورت قرینه استفاده نمود
جهت استفاده در درب با قاب چوبی یا آلومینیومی
ابزار جهت تثبیت قطعات در سهولت کار نصب
اونتوس HK: مجموعه ای از هنر حرکت درجا
HK جکی است که داوران طراحی بین المللی ،طراحی آن را مورد ستایش قرار داده اند. این جک کابینت یک سیستم انعطاف پذیر با طیف گسترده از گزینه ها برای طراحی و برنامه ریزی است. جک AVENTOS HK یک سیستم بالابر قائم است. این جک برای کابینت هایی که در آن ها محدودیت ارتفاع وجود دارد بسیار مناسب است، همانند کابینت بالای یخچال. جک AVENTOS HK دارای کاربری بسیار آسان است که قابلیت توقف در هر موقعیتی را دارا می باشد. این ساده ترین سیستم اونتوس از نظر سفارش و نیز یکی از مقرون به صرفه ترین ها است.

مشخصات اونتوس HK:

ارتفاع کابینت تا ۶۰ سانتیمتر
عرض کابینت تا ۱۸۰ سانتیمتر
می تواند تا چهار جک هم زمان در یک ست باشد
می تواند با کتیبه و تاج استفاده گردد
جک و براکت ثابت جلو را می توان به صورت قرینه استفاده نمود
جهت استفاده در درب با قاب چوبی و آلومینیمی
این جک کابینت با تکنولوژی Tip-on (سیستم پشتیبانی مکانیکی به منظور حذف دستگیره) نیز در دسترس است.

اونتوس HL

اونتوس HL: حد نهایت سهولت و دسترسی
جک HL راه حل های بسیار مناسبی جهت استفاده در کاربردهای پیچیده است. AVENTOS HL جک کابینت ایده آل برای درب های کابینت دیواری متوسط و نسبتا بزرگ که بالای سر یونیت تورفتگی و فضای خالی وجود ندارد و دسترسی بسیار آسان را به فضای داخل کابینت محیا می سازند. به عنوان مثال می تواند جهت یکپارچه سازی و قرار دادن لوازم الکتریکی(ماکروویو) در یونیت های دیواری مورد استفاده قرار گیرد.

مشخصات اونتوس HL:

ارتفاع کابینت از ۳۰ تا ۵۸ سانتیمتر
عرض کابینت تا ۱۸۰ سانتیمتر
پنچ مکانیزم جک و چهار بازوی اهرمی در یک ست می تواند استفاده شود
جک و براکت ثابت جلو را می توان به صورت قرینه استفاده نمود
جهت استفاده در دربهای قاب چوبی یا آلومینیومی
ابزار جهت تثبیت قطعات در سهولت کار نصب
انواع جک کابینت و کاربرد های آن انواع جک کابینت و کاربرد های آن

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها