نکاتی درباره پارتیشن اداری و قیمت آن

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

امروزه در بیشتر مراکز دولتی و تخصصی پارتیشن های اداری بسیار زیادی را مشاهده می کنیم، قیمت پارتیشن اداری یکی از دغدغه های اصلی مسئولان این مراکز و شرکت ها می باشد. برای صحبت درباره قیمت پارتیشن اداری بهتر است کمی درباره این پارتیشن ها بیشتر بدانیم و بعد از آن با قیمت پارتیشن اداری و انواع این پارتیشن ها بیشتر آشنا شویم.

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن‌های اداری یکی از انواع گوناگون پارتیشن‌ها هستند که بیشتر در مراکز دولتی و شرکت‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند، این پارتیشن‌ها کاربردهای بسیار زیادی را برای مراکز دولتی و شرکت‌ها دارند و بااینکه قیمت پارتیشن اداری تا حدودی بالاست، ولی بااین‌وجود استفاده از آن‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه است. اگر شما تا به حال به شرکت‌های اداری مراجعه کرده باشید یا خودتان در یکی از این شرکت‌ها کار کرده باشید، حتماً می‌دانید که یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در این‌گونه شرکت‌ها وجود دارد همواره مشکل جا می‌باشد. ممکن است در یکی از روزها شرکت نیاز داشته باشد که فردی را به یکی از قسمت‌های شرکت اضافه کند و شخص جدیدی را استخدام کند در این شرایط ممکن است تعداد اتاق‌های شرکت به حد کافی نباشند در این حالت دو راه وجود دارد، یا به یکی از اتاق‌ها یک میز اضافه کرد و کارمند جدید را به اتاق شخص دیگری منتقل کرد یا این که یک پارتیشن به شرکت اضافه کرد و از آن به‌عنوان یک اتاق مستقل استفاده کرد که این روش از لحاظ حرفه‌ای پسندیده تر می‌شود.

پارتیشن اداری متحرک و قیمت آن

یکی از انواع تقسیم‌بندی‌هایی که برای پارتیشن‌های اداری وجود دارد تقسیم‌بندی پارتیش های اداری به دو قسمت پارتیشن اداری متحرک و پارتیشن اداری ایستا می‌باشد. قیمت پارتیشن اداری متحرک و ایستا با یکدیگر تفاوت دارد. پارتینش اداری متحرک یکی از انواع پارتیشن‌های اداری است که به‌راحتی و بدون نیاز به نیروی متخصص می‌توانید آن را حرکت دهید و به هر نقطه‌ای از محل کار خود که علاقه داشتید منتقل کنید. اما قیمت پارتیشن اداری متحرک بسیار بالاست و به راحتی نمی‌توان آن را خریداری کرد.

پارتیشن اداری ایستا و قیمت آن

یکی دیگر از انواع پارتیشن های اداری پارتیشن اداری ایستا می باشد، این پارتیشن ها برخلاف پارتیشن های اداری متحرک قابل حرکت دادن نیستند و فقط در صورتی می توان محل نصب آن ها را تغییر داد که نیروهای متخصص این کار اقدام به تغییر محل نصب آن کنند. ولی یکی از مزیت های آن این است که قیمت پارتیشن اداری ایستا نسبت به قیمت پارتیشن اداری متحرک بسیار کمتر می باشد و به همین دلیل بسیاری از شرکت هایی که نمی توانند بودجه زیادی برای تهیه پارتیشن های اداری قرار دهند از پارتیشن های اداری ایستا استفاده می کنند.

پارتیشن اداری شیشه ای و قیمت آن

پارتیشن‌های اداری را از لحاظ جنس ساخت نیز می‌توان به دو دسته تقسیم کرد: پارتینش های اداری شیشه‌ای و پارتیشن‌های اداری دو جداره که قیمت پارتیشن شیشه ای نیز با قیمت پارتیشن اداری دو جداره متفاوت می‌باشد. پارتیشن اداری شیشه‌ای جزء لوکس‌ترین انواع پارتیشن‌ها می‌باشد که فقط در شرکت‌های خیلی بزرگ و لوکس از این نوع پارتیشن‌ها استفاده می‌شود. قیمت پارتیشن اداری شیشه‌ای نیز بسیار بالا می‌باشد، دلیل بالا بودن قیمت این پارتیشن‌ها به سبب ظرافت و دقتی است که در ساخت و نصب آن‌ها باید داشت.

پارتیشن اداری دوجداره و قیمت آن

یکی دیگر از انواع پارتیشن‌های اداری پارتیشن‌های دوجداره هستند، این پارتیشن‌ها بیشتر از جنس mdf هستند و برای شرکت‌هایی که بودجه کمتری دارند مناسب هستند. قیمت پارتیشن اداری دوجداره بسیار کمتر از قیمت پارتیشن اداری شیشه‌ای است و به همین دلیل طرفداران بیشتر دارد و بیشتر شرکت‌ها و مراکز دولتی علی‌الخصوص در ایران از این پارتیشن‌ها برای تقسیم کردن فضای شرکت و محیط کار استفاده می‌کنند. از پارتیشن‌های اداری دوجداره امروزه در دانشگاه‌ها و مدارس نیز به تعداد زیاد استفاده می‌شود که دلیل بر جنس خوب این پارتیشن‌ها می‌باشد.

نکاتی مهم برای خرید پارتیشن اداری

برای خرید پارتینش اداری به‌صورت کلی می‌توانید از دو طریق اقدام کنید، روش اول مراجعه حضوری به شرکت‌هایی است که این پارتیشن ها را نصب می‌کنند و روش دوم مراجعه آنلاین به وب‌سایت همین شرکت‌ها می‌باشد. در هنگام خرید پارتیشن اداری به این نکته دقت کنید که قیمت پارتیشن اداری به عوامل مختلفی بستگی دارد، یکی از این عوامل متراژ محیطی است که می‌خواهید پارتیشن را در آن جا نصب کنید، عامل بعدی جنس پارتیشنی است که قصد نصب آن را در محل مورد نظر دارید و عامل بعدی نیز سختی نصب پارتیشن است که البته این به عنوان هزینه نصب از شما دریافت می‌شود، در بعضی مکان‌ها نصب پارتیشن سخت‌تر از مکان‌های دیگر است و منطقی است که هزینه نصب پارتیشن نیز بالا رود.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها