آشنایی با انواع میز اداری، میز مدیریت و مبلمان اداری آفن

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

مبلمان اداری به گروهی از مبلمان ها گفته می شود که معمولا در محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرد. شاید تاکنون به این موضوع توجه نکرده باشید که محیط کار نامساعد شما را بیشتر در معرض استرس و عدم کارآیی قرار می دهد که این موضوع خود به اهمیت مبلمان اداری اشاره می کند. مبلمان استاندارد راحتی و آرامش را برای کارمندان به همراه خواهد داشت همچنین قیمت مبلمان اداری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، شرکت آفن تمامی اصول و قوانین ارگونومی را در مبلمان اداری خود رعایت کرده و محصولات خود را با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می کند که موجب رضایت و مشتریان این مجموعه شده است.

میز اداری و انواع آن

مبلمان اداری دارای انواع مختلفی است ولی اگر بخواهیم به مهمترین آنها اشاره کنیم میز اداری و میز مدیریت بسیار مهم هستند. میز و صندلی اداری وسایلی هستند که کارمندان بیشتر وقت خود را پشت آن مشغول به کارند. راحتی و استاندارد بودن آنها باعث آرامش و کارایی بیشتر کارمندان می شود. انواع مبلمان اداری آفن شامل میز مدیریت، میز کارشناسی، میز کنفرانس، کانتر و میز گروهی است.

انواع مبلمان اداری آفنمشخصات انواع مبلمان اداری آفن

میز مدیریت و انواع آن

در این بین دفتر مدیریت به‌عنوان هسته مرکزی تمامی ارتباطات درون و برون‌ سازمانی است که قرار گرفتن مدیر در این مکان ضمن نظم بخشیدن به امور شرکت، بر تمامی فعالیت‌های کارکنان نیز نظارت دارد. قیمت میز مدیریت بر حسب موادی که استفاده شده یا طراحی خاصی که صورت گرفته می تواند متغیر باشد.

انواع میز مدیریت آفن عبارتند از میز برانز، میز تاو، میز دانوب، میز مانترا، میز ماهانتا، میز آلپ، میز آلتای، آیار و … که هر کدام با طرح، جنس، رنگ و قیمت متفاوتی به بازار عرضه شده اند.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها