تاثیر مبلمان اداری لوکس در زیبایی محل کار

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

آیا داشتن مبلمان اداری لوکس می‌تواند برای مشتریان یا کارکنان تأثیرگذار باشد؟ آیا مشتریان در نگاه اول تنها به اسم و اعتبار شرکت اعتماد می‌کنند؟ به‌طور حتم این موارد تأثیرگذار هستند اما تنها فاکتور تعیین کننده نیستند. دکوراسیون محل کار که با مبلمان اداری لوکس طراحی شده باشد، یکی از موارد مهمی است که نمی ‌توان از تأثیر آن چشم پوشی کرد.

مبلمان اداری

ساعات کاری طولانی گاهی سبب می‌شود برخی کارمندان بیشتر روز خود را در محل کار خود بگذرانند. با نشستن بلند مدت روی صندلی، یکی از نیازهای اصلی کارکنان نیاز به استراحت کوتاه مدت به شمار می‌رود. مبلمان اداری لوکس به‌ طور حتم در برطرف نمودن این نیاز و حفظ سلامت جسم و روان کارکنان تأثیرگذار خواهد بود و از طرفی مبلمان اداری لوکس طراوت و شادابی را برای محل کار و کارکنان به ارمغان خواهد آورد. زیرا آنان خواهند دید که راحتی آن‌ ها مورد توجه است و در قبال این موضوع با علاقه ی بیشتری کار خواهند کرد و از گذراندن ساعات طولانی در محیط کار خود رنج نخواهند برد.

مشتریان نیز در ابتدای ورود خود دوست ندارند با یک محیط کار خسته با دکوراسیونی نا زیبا مواجه شوند. آن‌ها ترجیح می‌ دهند در محیطی شیک و آرام با وسایلی چشم نواز و مبلمان لوکس و راحت زمان خود را بگذرانند تا بتوانند در کمال آسودگی خاطر تصمیم به همکاری با شرکت، اداره یا سازمان مورد نظر خود بگیرند.

چرا مبلمان اداری لوکس را برای محل کار خود انتخاب کنیم؟

مبلمان اداری لوکس را امروزه می ­توانیم در طرح ­ها و جنس ­های مختلفی که چشم را به خود خیره می کنند، به وفور در بازار ببینیم. مبلمان اداری لوکس در دسته مبلمان های گران قیمت قرار می­ گیرند. اما آرامش کارکنان و زیبایی محل کار تأثیرگذاری زیاد آن بر مشتری از لحاظ روان شناسی ارزش این را دارد که بهای بیشتری پرداخت کنیم. شاید محل کار از لحاظ موقعیت در مکان خوبی از شهر قرار نگرفته باشد، اما با طراحی یک دکوراسیون زیبا و بهره گیری از مبلمان اداری لوکس می توانید به نحو احسن قدرت نمایی کنید.

انواع مبلمان اداری لوکس چیست؟

مبلمان اداری به تجهیزاتی مانند میز مدیریت یا مطالعه یا تحریر، قفسه‌های کتاب خانه یا بایگانی و غیره گفته می‌شود. استفاده از این نوع مبلمان را نمی‌توان تنها محدود به ادارات کرد. به عنوان مثال سالن‌های کنفرانس یا همایش می‌توانند با بکار بردن مبلمان اداری لوکس تأثیر مثبت و قابل توجهی بر شرکت کنندگان در کنفرانس بگذارند. مبلمان اداری لوکس در دو نوع کلاسیک و مدرن به بازار عرضه می‌شوند.

گاهی طراحان هر دو نوع را با هم ترکیب می‌کنند تا گزینه ی همه پسندتری ارائه داده باشند. هر چند عمدتاً طرفداران سبک کلاسیک رده ی سنی میان ‌سالان می‌باشند. از لحاظ حجم نیز در اکثر طراحی‌ های موجود در بازار مبلمان اداری لوکس کلاسیک فضای بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند. در این میان مدیران تازه کار و کارمندان جوان‌ تر بیشتر دوست دارند از مبلمان اداری لوکس مدرن بهره بگیرند. همان طور که می ‌بینید از روی انتخاب مبلمان اداری می‌ توان بسیاری از مسائل را تشخیص داد.

در انتخاب مبلمان اداری لوکس باید چه نکاتی را در نظر گرفت؟

دکوراسیون و مبلمان اداری لوکس برای محل کار که انتخاب می‌شود به نوعی می‌تواند نشان دهنده ی شخصیت کاری پرسنل آن محل باشد. استفاده از رنگ‌ های نامناسب یا بسیار شاد و یا بسیار مرده می‌تواند تأثیر منفی بر افراد بگذارد. توجه به جنس و نوع پارچه هم از مواردی است که باید در نظر گرفته شود هیچ کس دوست ندارد برای یک قرار کاری به جایی دعوت شود که روی صندلی‌ هایش احساس راحتی نکند. بدون شک مشتریان دلشان می خواهد سریعاً آنجا را ترک کنند. از طرفی دیگر موقع خرید مبلمان اداری باید فضا را نیز در نظر گرفت.

انتخاب مبلمانی بزرگ برای فضایی کوچک اصلاً عاقلانه نیست. همچنین اگر به دنبال ایجاد یک هارمونی دلنشین در محل کار خود هستید تا بتوانید تفاوت خود را با سایر شرکت ‌های رقیب نشان دهید، برای خرید وقت بیشتری بگذارید و به ترکیب رنگ صحیح با رنگ دیوار و سایر وسایل موجود در محیط دقت کنید. زیرا عدم وجود تناسب وسایل با هم می ‌تواند نشان دهنده ی کج سلیقگی شما به مشتری باشد.

ویژگی های مبلمان اداری لوکس چیست؟

مبلمان اداری لوکس دارای ظاهری زیبا بوده و اصلاً شباهتی به میز و صندلی های شکسته و رنگ پریده ندارند که در ایام گذشته در ادارات استفاده می ­شد و موجبات نارحتی کارمندان را فراهم می کرد و تعداد زیادی از آن ها از کمردرد رنج می بردند. این مبلمان اداری لوکس از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در کوتاه مدت پارچه یا سایر وسایل استفاده شده در آن­ ها به تحلیل نخواهد رفت.

چگونه مبلمان اداری لوکس را از میان گزینه های بی ­شمار موجود در بازار انتخاب کنیم؟

افراد با توجه به سلیقه و محیط و نوع کار یا حتی با در نظر گرفتن میانگین سن ارباب رجوع و فضایی که می خواهند مبلمان را در آن بچینند، باید مبلمان را خود انتخاب کنند. بودجه نیز تأثیر مهمی در انتخاب خواهد گذاشت زیرا با پرداخت بهای بیشتر قطعاً صاحب مبلمانی زیباتر و راحت تر خواهید شد. اما فعالان این حوزه خوب می دانند هزینه کردن برای دکوراسیون داخلی محیط کار چقدر برای آنان سودآوری خواهد داشت و از پرداخت بیشتر برای داشتن مبلمان اداری لوکس هراسی به دل راه نخواهند داد.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها