راهنمای انتخاب میز مدیریت لوکس

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

مبلمان و چیدمان آن، در شرکت ،ویترین کار شما بوده و در موفقیت کار شما بسیار تأثیر گذار است. اتاق مدیریت مهم ترین بخش کار شماست و نیاز به میز مدیریت، کتابخانه، صندلی مدیریت، مبلمان و… دارد. انتخاب میز مدیریت لوکس یکی از مهم ترین قسمت های انتخاب دکوراسیون مدیریتی شما است. گروه مبلمان آفن زیباترین و باکیفیت ترین میز های مدیریت را به شما عرضه خواهند کرد.

راهنمای انتخاب میز مدیریت لوکس

برای انتخاب میز مدیریت اولین فاکتوری که باید به آن توجه کنید، ابعاد میز است. میز مدیریت باید با توجه به ابعاد اتاق شما انتخاب شده و بیش از حد بزرگ یا کوچک نباشد. این میز باید از میز های کارشناسی و کارمندان بزرگتر باشد. میز مدیریت باید به اندازه ای باشد که بتوانید لوگوی شرکت، کامپیوتر، پرچم، کاتالوگ، تقویم و… را روی آن قرار دهید و با وجود جای گیری آن ها، میز فضای کافی داشته باشد. توجه به ابعاد میز علاوه بر زیبایی بخشی به دفتر شما انجام کلیه امور اداری را آسان تر خواهد کرد. با مدل های متنوع و زیبای شرکت آفن شما می توانید به انتخاب میز مدیریت در ابعاد مناسب خود بپردازید.

رنگ میز مدیریت بهتر است از رنگ های تیره باشد تا جذابیت بیشتری داشته باشد. برای انتخاب میز مدیریت لوکس دقت به رنگی متناسب با دکوراسیون و رنگ اتاق ها اهمیت ویژه ای دارد. میز های گروه آفن دو دسته هستند: دسته اول میزهایی که به رنگ طبیعی چوب های مختلف هستند و دسته دوم میز هایی که دارای رنگ پولیش می باشند. رنگ های متنوع محصولات با کیفیت ما، انتخاب میز مدیریت برای سلیقه های مختلف را به ارمغان آورده است.

انتخاب میز مدیریت هوشمندانه

میز مدیریت با کیفیت از ویژگی های مهم محصول انتخابی است. همه افراد دوست دارند که محصول خریداری شده آن ها در یک مدت زمان طولانی برای آن ها کار کند. محصول با کیفیت عمر بیشتری نسبت به محصولات کم کیفیت خواهد داشت. پس محصولی که با کیفیت بوده و قیمت بیشتری دارد عمر مفید بیشتری داشته و نیاز به خرید مجدد ندارد. با انتخاب میز مدیریت شرکت ما با خیالی آسوده از محصولات درجه یک بیشترین استفاده را ببرید. مبلمان اداری آفن همگی دارای گارانتی و ضمانت بوده تا کیفیت عالی آن را تضمین کند.

در انتخاب میز مدیریت لوکس زیبایی نیز بسیار اهمیت دارد. مدل های خاص و منحصر به فرد هر کسی را میخکوب خود کرده و فضایی دل‌نشین برای شما به ارمغان می آورد. طرح های گسترده محصولات ما میز مدیریتی به شما هدیه خواهد داد که از نظر زیبایی حرف اول را بزند.

انتخاب درجه یک میز مدیریت

در انتخاب میز مدیریت لوکس به ارتفاع آن باید توجه شود. میز مدیریت باید ارتفاع معقول و مناسب داشته باشد. میزی که بیش از حد بلند یا کوتاه باشد هم انجام امور را سخت تر کرده و هم به بدن شما آسیب می زند. میزی که طراحی آن ارگونومیک بوده در دراز مدت سلامتی شما را تضمین خواهد کرد. انتخاب میزی که طراحی آن بر اساس اصول سلامتی باشد راحتی و عدم خستگی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. مدل های زیبا و خاص ما علاوه بر زیبایی همگی طراحی ارگونومیک دارند.

میز های مدیریت لوکس در سبک های مختلفی طراحی می شوند که با توجه به طرح آن ها از مواد مختلفی در آن ها استفاده می شود. چوب، ام دی اف با روکش ملامینه یا فرمیکا، شیشه، چرم و… می توانند در ساخت میز مدیریت به کار روند. در ساخت مبلمان اداری آفن از این مواد متنوع درجه یک استفاده شده است. شما می توانید بنا بر علایق خود اقدام به انتخاب میز مدیریت با مواد اولیه مد نظر خود کنید.

میز مدیریت لوکس با طراحی منحصر به فرد

برای انتخاب میز مدیریت باید تمام عوامل بالا را در نظر گرفته و سپس به انتخاب طرح خاص خود بپردازید. در نهایت برای انتخاب میز مدیریت طراحی و مدل آن نقش به سزایی دارد. گروه مبلمان آفن دارای میز مدیریت با طراحی های خاص و مختلف است. از میز های مدیریت کلاسیک تا میز های اداری مدرن و از میز های عامه پسند تا میز های با طراحی خاص را می توانید در مدل های ما پیدا کنید. فراموش نکنید که طراحی و مدل میز مدیریت اثر فوق‌العاده‌ای بر روی اتمسفر کاری شما گذاشته و وجه مدیریتی شما را تقویت می کند.

فضای کاری لوکس با انتخاب میز مدیریت مناسب

میز های مدیریتی که گروه ما در اختیار شما قرار می دهد شامل انواع زیر است:

میز مدیریت پریسما و میز مدیریت برانز که با ترکیب مدرن و زیبا در طرح و رنگ با کیفیت موجود هستند.
میز مدیریت دانوب که با داشتن مدل خاص خود طرفداران زیادی دارد.
میز مدیریت تاو که در عین سادگی بسیار شیک و مدرن بوده و بسیار راحت است.
میز مدیریت آسترو و مانترا که با جدید ترین روش مهندسی طراحی شده اند.
میز مدیریت ماهانتا که با تلفیق شیشه و ام دی اف ساخته شده است.
میز مدیریت اورامان و اورتای دو مدلی هستند که دارای طراحی کلاسیک اما بسیار زیبا هستند.
میز مدیریت آلتا و آلپ که جذابیت زیبایی داشته و بسیار با دوام هستند.
میز مدیریت آیار و البای نیز از مدل های فوق العاده و راحت هستند.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها