قیمت انواع میز اداری و نکات مهم برای خرید آن

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

قیمت انواع میز اداری چگونه تعیین می گردد؟

میز اداری یکی از مهم ترین اجزا و تجهیزات اداری می باشد که در همه شرکت ها و ادارات وجود دارد. این میزها در سبک های مدرن و کلاسیک طراحی و تولید می شوند. میز اداری استاندارد کارایی و بازده کارمندان را بیشتر می کند. این میزها دارای انواع مختلفی هستند. عوامل تاثیر گذار بر قیمت میز اداری بستگی به جنس، ابعاد و طرح و رنگ میز دارد. در ادامه این مطلب به معرفی انواع میزهای اداری و عوامل تاثیر گذار در قیمت آن می پردازیم.

میز اداری چه نوع میزی است؟

در هر اداره، سازمان، نهاد و ارگانی یکی از ملزومات مهم، میز اداری است که نیاز است هنگام انتخاب آن نکات مختلفی را در نظر گرفت. برای شرکت ها و اداراتی که دارای بخش های مختلف هستند انتخاب میز اداری مناسب گاهی مشکل خواهد بود. لذا گاهی نیاز است که برای انتخاب میز اداری متناسب با هر فضا از تخصص کافی برخوردار بود. برای این منظور می توان از شرکت های ارائه دهنده این میزها مشاوره لازم را دریافت کرد. اگر میز کارمندی به درستی انتخاب شود در بالا رفتن راندمان و کارایی پرسنل تأثیر زیادی خواهد گذاشت. میزهای اداری معمولا در دو سبک مدرن و کلاسیک طراحی می شوند. انتخاب هر یک از این سبک ها بستگی به دکوراسیون داخلی شرکت یا اداره دارد. امروزه میز اداری مدرن طرفداران زیادی پیدا کرده است. انتخاب درست میز اداری سبب زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی اداره شده و فضا را برای کارمندان و مدیر آرام بخش خواهد کرد. هنگام انتخاب این میزها باید به کاربردی بودن آن دقت بسیاری داشت.

انواع میز اداری

کارمندان یک اداره بیشتر اوقات خود را در پشت میزهای اداری می گذرانند. انتخاب یک میز اداری مناسب می تواند به بهبود عملکرد کارکنان کمک زیادی نماید. تولید میز اداری سال هاست که در کشور به صورت عمده صورت می گیرد. این امر به خرید میز اداری ایرانی کمک زیادی نموده است. اما باید دانست که میزهای اداری انواع مختلفی دارند. میز اداری انعطاف پذیر یکی از بهترین انواع این محصول است که فرد احساس راحتی بیشتر در هنگام کار با آن دارد. میزهای اداری تاشو یکی دیگر از انواع میزهای اداری هستند که در محیط های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. میزهایی با اشکال هندسی متفاوت نمونه دیگری از میزهای اداری است. در این مورد میزهای دایره شکل، بیضی شکل، مربع و مستطیل شکل در کارگاه های تولید کننده این محصول، ساخته می شوند.

معیارهای انتخاب میز اداری

در انتخاب یک میز اداری خوب معیارهای مختلفی وجود دارند. یکی از مهمترین معیارها که هر فردی هنگام خرید میز اداری آن را در نظر می گیرد، قیمت آن است. معیار قیمت میز اداری روی دیگر معیارها نیز تأثیر خواهد گذاشت. چون در اکثر موارد میزی که دارای قیمت بالاتری باشد، از کیفیت بیشتری برخوردار است. در این زمینه از دیگر معیارها برای انتخاب میز اداری، کیفیت آن خواهد بود. جنس میز اداری یک موضوع بسیار مهم برای کیفیت آن است که باید در نظر گرفته شود. همچنین از دیگر موارد مهم در کیفیت میز اداری دوام آن است. از دیگر معیارهای مهمی که هنگام خرید میز اداری به آن دقت می شود، رنگ، طرح و مدل نیز است.
میزهای اداری دارای انواع مختلفی هستند و با در نظر گرفتن بودجه خود برای خرید میز اداری می توان سفارش خرید این میز را در انواع مختلف داد. انتخاب نوع میز اداری بستگی به سلیقه و نیاز مشتری خواهد داشت. انواع میز اداری شامل میز مدیریت، میز کنفرانسی، میز کارمندی، میزکار گروهی، میز منشی، میز پذیرایی و میز پیشخوان اداری است. هر کدام از این میزها با توجه به نیاز و کاربری که دارند، در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. امروزه در تولید میز اداری مدرن تلاش می شود که اصول و استاندارد های لازم رعایت شود تا کارمندان از نشستن پشت این میزها احساس خستگی نکنند و با ساخت میزهای مدرن کارایی پرسنل اداره افزایش پیدا کند.

نکات مهم در انتخاب میز اداری مناسب

ممکن است با خواندن این تیتر اولین عامل را زیبایی بنامید. اما پیشنهاد ما به شما این است که راحتی را فدای زیبایی نکنید. میز اداری مناسب میزی است که فرد در هنگام کار با آن دچار خستگی نشود و نشستن پشت آن دشوار نباشد. پس در مرحله اول به راحت بودن میز اهمیت دهید. در گام بعدی به زیبایی و تناسب میز با محیط کار توجه کنید. انتخاب رنگ و طرح میز می تواند نقش موثری در زیبایی محیط کار داشته باشد.

عوامل مؤثر روی قیمت میز اداری

قیمت میز اداری یک موضوع بسیار مهم برای انتخاب و خرید این میزها است. عوامل مختلفی روی قیمت انواع میز اداری تأثیر گذار هستند. از جمله عوامل مهم در این زمینه جنس میز می باشد. میزهای اداری دارای جنس های مختلفی مانند چوبی، شیشه ای و آلومینیومی هستند. بنابراین انتخاب هر کدام از این جنس ها که برای ساخت به کار رفته باشد در تعیین قیمت نهایی میز اداری تأثیرگذار خواهد بود. لازم به ذکر است که متریال به کار رفته خود دارای انواع مختلفی هستند و این نیز موجب تغییر قیمت میز اداری خواهد شد. از دیگر عوامل مهم روی قیمت این نوع میزها ابعاد آن است. برای فضاهای کاری بزرگ بهتر است از میز اداری با ابعاد بزرگ تر استفاده شود و این موضوع روی قیمت میز اداری تأثیر مستقیم خواهد داشت. همچنین می توان به نوع میز اشاره کرد. به عنوان مثال میز کنفرانس نسبت به دیگر میزها دارای قیمتی تقریبا گران تر است. طرح، رنگ و زیبایی میز نیز می توانند روی قیمت آن مؤثر باشند.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها