تاثیرات میز کارمندی مناسب در استفاده بهینه از فضا

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

با توجه به آن که در حال حاضر بسیاری از فضاهای اداری متراژ کمی دارد به طور حتم خرید میز کارمندی مناسب و توجه به نحوه چیدمان درست آن می تواند تاثیر بسزایی در استفاده بهینه از فضا داشته باشد.

میز کارمندی

استفاده از مبلمان اداری مناسب و راحت به طور حتم یکی از مواردی است که برای شرکت ها بسیار مهم می باشد، زیرا اگر مبلمان اداری، به خصوص میز کارمندی به درستی انتخاب نشود کارکنان یک شرکت نمی توانند ساعات متوالی پشت این میز بنشینند و کارهای خود را انجام دهند؛

اگر میز کار به درستی انتخاب شود به طور حتم کارکنان احساس راحتی بیشتری خواهند کرد و همچنین خواهند توانست بازدهی بهتری در طول روز داشته باشند. با این وجود در انتخاب این میز مواردی را باید مد نظر قرار داد که علاوه بر راحتی و کیفیت میز استفاده بهینه از فضا نیز صورت بگیرد که این امر به خصوص در فضاهای کوچک بسیار حائز اهمیت می‌باشد و از آنجایی که امروزه مشاهده می شود بسیاری از شرکت ها دارای فضاهای کوچک هستند به طور حتم مدیران دوست دارند با انتخاب درست میز کارمندی فضای کوچک را دلباز و بزرگ نشان دهند.

میز کارمندی

قرارگیری درست میز کارمندی

همانطور که می دانید انتخاب درست میز کارمندی و مبلمان اداری از جمله نکاتی است که باید به آن دقت زیادی شود؛ از طرفی نحوه چیدمان مبلمان اداری در فضاهای کوچک بسیار حائز اهمیت است زیرا در بعضی شرکت ها، فضا کوچک و محدود می باشد و اگر مبلمان اداری به خصوص میز کارمندی به درستی انتخاب نشود فضا شلوغ و نامنظم خواهد بود. توجه داشته باشید میز کار باید به گونه ای طراحی شود که فضای بدون استفاده در محل قرارگیری آن وجود نداشته باشد.

لازم است بدانید که چیدمان میز به روش ال شکل، یک روش ضعیف و چیدمان نامناسب است که موجب برخورد صندلی کاربران با یکدیگر می شود و این امر چندان مورد پسند واقع نخواهد شد، اما اگر به شرکت های تولیدی که در حال حاضر بنا بر نیاز مشتری اقدام به تولید میز کارمندی می کنند، شکل و طرح خاصی از این میز را سفارش دهید که فضا را به صورت درست پوشش دهی کند به طور حتم می توانید از فضا استفاده بهینه داشته باشید.

میز کارمندی

استفاده بهینه از فضا با انتخاب میز کارمندی مناسب

همانطور که گفته شد استفاده درست از فضا یکی از موارد مهم در چیدمان مبلمان اداری می باشد با این وجود لازم است بدانید که در فضاهای کوچک انتخاب میز کارمندی بزرگ به هیچ عنوان توصیه نمی شود زیرا این نوع میزها فضای زیادی را به خود اختصاص می دهند که به طور حتم موجب به هم ریختگی و اشغال بیش از حد فضا خواهد شد. همچنین توجه داشته باشید که می توانید از میزهای کارمندی چند کاره استفاده نمایید که این امر می‌تواند در استفاده بهینه از فضا تاثیرگذار باشد، به طوری که بعضی کارکنان نیاز دارند بعد از چند ساعت کار استراحت کوتاهی داشته باشند، حال اگر میز کارمندی به‌ گونه‌ای باشد که با تغییرات جزئی به محل استراحت تبدیل شود به طور حتم می‌توانید هم از فضای شرکت به درستی استفاده کنید و هم از پرداخت هزینه های اضافی جهت تهیه مبلمانی برای استراحت خودداری کنید.

میز کارمندی

توجه به سایز میز کارمندی

علاوه بر آنچه بیان شد توجه به سایز میز و میزان کارایی آن از دیگر نکاتی است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد، به طوری که باید برای اتاق های کوچک میزی مناسب و کوچک انتخاب گردد که دارای کشور باشد و فضای مناسبی را برای نگهداری برخی از اسناد فراهم آورد. همچنین توجه داشته باشید این میزها باید به گونه ای طراحی شود که کامپیوتر به راحتی بر روی آن قرار بگیرد و موس بدون هیچ مزاحمتی در حرکت باشد. در این بین نکته بسیار حائز اهمیتی که وجود دارد این است که سادگی کلید اصلی در انتخاب میز کارمندی برای فضاهای کوچک می باشد زیرا به طور حتم هرچه طراحی ساده تر باشد محیط  دلباز تر به نظر خواهد رسید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها