چگونه ابعاد مناسب برای میز کنفرانس را انتخاب کنیم

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

چگونه یک میز کنفرانس با ابعاد و اندازه ی مناسب انتخاب نماییم؟

میز کنفرانس در هر اداره و شرکتی جزو یکی از مهم ترین مبلمان اداری می باشد. مسلما در هر اداره ای احتیاج به فضایی برای برگزاری جلسات و نشست های مهم می باشد. میز کنفرانس نیز از ضروریات اتاق جلسات و کنفرانس است. برای اینکه بتوانید میز کنفرانس اداری که انتخاب می کنید متناسب با فضای کار شما باشد باید به پارامترهای متعددی توجه کنید. در این مقاله سعی داریم تا نکاتی برای انتخاب بهترین میز کنفرانس مناسب بیان کنیم

چرا باید میز کنفرانس بخریم؟

بسیاری از فکرها و ایده های مختلف در هر اداره و شرکتی از داخل اتاق کنفرانس بیرون می آید. در همین راستا میز کنفرانس از اهمیت بالایی برخوردار خواهد شد. افرادی که در یک شرکت کار می کنند، زمانی که در اتاق جلسات و دور میز کنفرانس گرد هم می آیند بسیاری از ایده ها به ذهنشان خطور می کند. در پاسخ به چرایی خرید میز کنفرانس باید گفت اگر مدیران قصد دارند سطح فکری و ایده هایی که تولید می شود ارتقاء یابد حتما احتیاج به میز کنفرانس و اتاق کنفرانسی که دارای آرامش لازم باشد، دارند. میز کنفرانس تنها جایی است که کارمندان یک مجموعه دور هم جمع می شوند و به تبادل نظر می پردازند و همین تبادل فکری است که باعث بروز خلاقیت های شگفت انگیزی می شود.

انتخاب میز اتاق کنفرانس متناسب با محیط کار

برای اینکه بتوانید میز کنفرانسی یا هر نوع مبلمان اداری که تهیه می کنید متناسب با فضای کاری شما باشد باید به اندازه میز کنفرانس توجه ویژه ای شود. در هنگام خرید حتما باید توجه کرد که میزی که برای اتاق کنفرانس تهیه می کنید دارای ابعاد مناسبی باشد و بیش از اندازه بزرگ و یا کوچک نباشد. میزهای کنفرانس کوچک دارای نقص کاملا واضح و مشخص هستند، تعداد افراد کمتری می توانند به طور همزمان از آن استفاده کنند. که این نقص بزرگی محسوب می شود، شاید نیاز داشته باشید که با تمام کارمندان یک جلسه گروهی برگزار کنید ولی فضای این کار موجود نباشد. پس در هنگام خرید حتما به تعداد مدیران و کارکنان اداره دقت کنید. استفاده از میزهای کنفرانس بسیار بزرگ نیز برای شما مشکل ساز خواهد بود. میزهای بسیار بزرگ فضای زیادی را اشغال می کنند و امکان تردد در اطراف میز را برای افراد سخت خواهد کرد. در هنگام خرید مبلمان اداری اتاق کنفرانس تناسب آن با اتاق را نیز حتما در نظر بگیرید تا مجبور به تعویض آن نشوید. شما برای خرید میز کنفرانس، باید به ابعاد صندلی کنفرانس نیز توجه نمایید.

متریال و شکل میز کنفرانس

شکل میز بسیار حائز اهمیت می باشد و اینکه شکل و شمایل میز چگونه باشد تاثیر شگرفی در ظاهر اتاق کنفرانس خواهد گذاشت. اگر فضای اتاق کنفرانس نسبتا بزرگی دارید می توانید از میزهای کنفرانس مستطیل و کشیده استفاده کنید، که علاوه بر ظاهر کلاسیک و شیکی که دارد افراد زیادی به صورت همزمان قادر به استفاده از آن باشند. اما اگر فضایی که در اختیار دارید کوچک است، می توانید از میزهای دایره ای شکل استفاده نمایید که فضای کمتری را اشغال می کنند ولی در عین حال افراد زیادی می توانند از آن استفاده کنند. میزهای کنفرانس مربع و بیضی شکل نیز وجود دارد که برای اتاق های کنفرانسی که طراحی خاصی دارند یا از مبلمانی با طراحی منحصر به فرد استفاده شده است توصیه می شود.
یکی از مهم ترین مسائلی که باید در هنگام خرید میز اتاق کنفرانس خود به آن توجه کنید متریال میز می باشد که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. اگر می خواهید فضای ایمن و صمیمی برای اتاق کنفرانس خود ایجاد کنید که در عین حال شیک و رسمی نیز باشد ترجیحا از میزهای فلزی و یا شیشه ای استفاده نکنید. میزهایی که از جنس چوب ساخته شده اند گزینه های بهتری هستند که هم مقاوم باشند و فضای بی روح اداری را به یک فضای گرم و صمیمی تبدیل می کند. اگر هزینه میزهای چوبی برای شما بالا است و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد می توانید از میزهایی که جنس آن ام دی اف فشرده شده با روکش چوب می باشد، استفاده نمایید که حس میزهای چوبی را منتقل می کند و در عین حال ارزان تر می باشد.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها