مبلمان اداری مناسب چه ویژگی های دارد

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

ویژگی مبلمان اداری مناسب

تصور کنید به منظور گسترش فعالیت های خود قصد راه اندازی شرکت یا فضای اداری جدیدی را دارید. خب در گام نخست چه چیزی توجه شما را به خود جلب می‌کند؟ بله، خرید مبلمان اداری مناسب یکی از اولین قدم ها برای ایجاد فضای محل کار است.

یک مبلمان اداری مناسب علاوه بر سهولت فعالیت کارمندان، راحتی ارباب رجوع و البته بعد زیبایی شناسی، به نوعی نگاه و سلیقه شما را نیز نمایندگی می کند. خب در این میان چه کسی از نمایش ذوق و سلیقه در طراحی داخلی محیط کار بدش می آید؟ اما برای شروع چه چیزی بیشتر توجه شما را جلب می کند. مبلمان اداری شیک یا کارآمد؟ اصلا در گام نخست باید به فکر خرید چه لوازمی باشید؟

انتخاب صندلی مناسب

یکی از بخش‌های مهم و پرکاربرد در مبحث مبلمان اداری مناسب، صندلی است. صندلی آن هم از نوع اداری معمولا دارای انواع گوناگونی است. صندلی‌های مناسب کارمندان، صندلی اتاق کنفرانس، صندلی اداری مخصوص بخش مدیریت، صندلی بخش‌ های آزمایشگاهی، صندلی اتاق انتظار و صندلی بخش اپراتور از جمله گونه‌ های مختلف صندلی اداری هستند.

با این حساب بهتر است پیش از انتخاب مبلمان اداری مناسب حتما مبحث انتخاب صندلی را مد نظر قرار دهید و بسته به بخش‌ ها یا استفاده های متفاوت کاری، نسبت به خرید صندلی مناسب با نیاز خود اقدام کنید. صندلی هایی که در ساخت آنها از لحاظ ارگونومی، استانداردهای مناسبی رعایت شده باشد، قطعا انتخاب هایی ایده آل تر هستند که راحتی و آرامش مناسب را چه برای کارمندان و افراد شاغل و چه مراجعان فراهم می کنند.

مدل های مختلف میز مناسب در مبلمان اداری کدامند

یکی دیگر از بخش های مهم تصویر ذهنی ما از یک فضای اداری، میز است. ممکن است در زمان انتخاب مبلمان اداری مناسب چندان به مسئله کاربری خاص صندلی توجه نشود، ولی داستان میز روایت دیگری است. در مجموع بهتر است میز اداری را با توجه به حال و هوای محیط و فضای کاری دسته بندی کنید. میز هم همچون صندلی انواع مختلفی دارد، میز کارمندان، میز مخصوص اتاق مدیر، میز مناسب اتاق کنفرانس، میزهای مناسب جلوی مبل، شماری از انواع مختلف میز هستند که بسته به نیاز محیط کاری می توان نسبت به انتخاب و خرید مدل مناسب آنها اقدام کرد.

کتابخانه و کمد مناسب را چطور انتخاب کنیم

یک فضای اداری بدون کمد، قفسه و کتابخانه چیزی کم دارد. در این میان باز هم دست افراد برای انتخاب این بخش از مبلمان اداری مناسب باز است. یک فضاسازی داخلی چشم نواز با استفاده از عناصری همچون کتابخانه، فایل، بوفه و کمد مناسب آرشیو اسناد جذابیتی دو چندان پیدا می کند. تنها کافی است اندازه و ابعاد آنها را مناسب نیاز و البته طراحی داخلی باب میل خود در نظر گرفته و از مبلمان اداری مطلوب خود لذت ببرید. هرچند موارد فوق عمده ترین بخش های خرید و انتخاب مبلمان اداری را تشکیل می دهند اما همه چیز نیستند. در کنار آنها باید به فکر خرید ملزومات دیگری هم باشید. لوازم روی میز، زیرپایی، سطل زباله، مبل یا صندلی های راحتی و البته در کنار این مسائل باید فکری هم برای نورپردازی و رنگ آمیزی مناسب محیط کار داشته باشید که بهتر است در تطابق و هماهنگی کامل با مبلمان اداری مد نظر شما باشند.

در نهایت در کنار بودجه هایی که برای این کار در نظر می گیرید، مسائلی همچون فضایی که در اختیار دارید نیز حائز اهمیت است. مطمئنا نمی توان برای یک فضای کوچک همچون یک فضای اداری وسیع برنامه ریزی کرد. مثلا در فضای محدود ممکن است کارتان با یک سری میز ال مانند راه بیفتد، یک محیط اداری وسیع اجازه می دهد با پارتیشن بندی فضاهای متنوعی را برای کار و فعالیت ایجاد کنید و به فراخور آن باید مبلمان اداری مدرن مناسبی نیز تهیه کنید. نوع فعالیت شما نیز به صورت مستقیم یا غیرمستقیم روی فضاسازی داخلی و بالطبع انتخاب مبلمان مناسب تاثیرگذار است. فراموش نکنید در کنار ایده پردازی، از مشورت طراحان داخلی نیز کمک بگیرید. فضای کاری شما با تمام جزئیات ریز و درشت به نوعی اتیکت فعالیت و شغل شما است، از آن برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان نهایت بهره را ببرید.

شما عزیزان می توانید مناسب ترین و با کیفیت ترین مبلمان اداری متناسب با فضای اداری خود را از شرکت مبلمان اداری آذران فضانما (آفن) با قیمیتی مناسب خریداری کنید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها