میزهای کاری کوچک برای فضای اداری محدود

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

میزهایی ویژه محیط کاری کوچک

همه افراد دارای محیط اداری و دفاتر کاری بزرگ نیستند. شرکت مبلمان اداری آفن به فکر این افراد نیز هست و نیاز آنها را برای داشتن میزهای کوچک و جمع و جور کاملاً درک می کند. به همین علت میزهای کوچکی ارائه می دهد که دارای بهترین کیفیت و مقاومت هستند. این میزها برای فضاهای محدود طراحی شده است که بتوان بیشترین استفاده را در محیطی محدود داشت. شاید شما هم نیاز به یک میز ریز ولیکن پرکاربرد دارید، جای نگرانی نیست! ما این میز را در اختیار شما قرار می دهیم. از میزهای نوشتاری گرفته تا میزهای لپ تاپ، همه و همه را می توانید بین طیف گسترده ای که به شما ارائه می دهیم انتخاب کنید.
در این مطلب قصد داریم تا بهترین میزهای کوچک و ظریفی را که برای فضاهای مختصر و محدود می توانید استفاده نمایید را به شما معرفی کنیم تا به کمک آن بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

میز تاشو دیواری

چنانچه محیط کاری شما مکانی کوچک در حد یک اتاق است و به سختی می توانید چیزی در این اتاق جای دهید ولیکن برای کارتان حتماً نیاز به یک سطح صاف همانند میز اداری دارید، میز اداری تاشو می تواند بهترین انتخاب برای شما به شمار برود. چرا که پس از هر مرتبه کار روی مسز می تواند آن را جمع کرده و به دیوار بچسبانید که دیگر در دست و پایتان نباش و بتوانید از فضایتان استفاده های دیگری داشته باشید.
در نظر داشته باشید که این نوع از میزها می تواند در اندازه های متفاوتی ساخته شوند.

میزهای مثلثی

این نوع از میز اداری همانطور که نامشان معلوم است، به شکل مثلث طراحی و ساخته می شوند که در این شرایط می توانید از آن در کنج دیوار استفاده کنید. در این شرایط به تبع جای زیادی از محیط شما گرفته نمی شود و می توانید استفاده بهینه ای از فضای کاریتان داشته باشید.
این میزها که در عین حال بسیار شکیل و زیبا و شیک هستند، ویژه افرادی است که در محیط کاری خود دارای محدودیت هستند. بدین ترتیب با به کارگیری میزهای مثلثی می توانند استفاده به صرفه ای از محیط خود داشته باشند.

میز و فایلینگ

در محیط های اداری کوچکی که نیاز به فایلینگ اداری و همچنین میز کارشناسی هستند، نوعی میز طراحی و ساخته شده است که قابلیت استفاده از فایلینگ و میز را باهم داراست. طراحی اینگونه از میزها بدین گونه است که در میزهای ظریف و جمع و جور تعدادی فایلینگ اداری با بهترین حجم استفاده قرار می گیرد تا بتوان از هر دوی آنها همزمان استفاده کرده و در عین حال جای بسیار محدودی را اشغال کند.

طاقچه میز جلوپنجره

شاید نام این نوع از میز کمی سخت و پیچیده به نظر بیاید ولیکن دقیقاً برعکس ظاهرش می باشد. چرا که این نوع از میز به قدری ساده است که شاید به سختی نام میز اداری را به خود بگیرد. طراحی میز جلوپنجره به این شکل است که تکه ای چوب و یا هرجنسی که مشتری درخواست داشته باشد را به صورت طاقچه جلوی پنجره قرار می دهیم و این طاقچه کار میز را انجام می دهد. با اینکار می توانید فضای کوچکی که قابل استفاده نیست را به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و میز خود را داشته باشید. همچنین می توانید از منظره بیرون هنگام کار کردن نهایت لذت را ببرید.
میز طاقچه ای تنها برای جلوی پنجره نیست و می توانید هرکجای فضای خود که دیوار خالی دارید و محیط آن تقریباً بلااستفاده مانده را طاقچه ای بزنید و از آن به عنوان میز کاری خود استفاده نمایید. برای جنس طاقچه لازم است توضیح دهیم که بهتر است بسته به نوع و جنس مبلمان اداری خود آن را انتخاب کرده و سفارش دهید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها