تفاوت های میز منشی و کانتر در چیست

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

تفاوت های میز منشی و کانتر

امروزه بسیاری از افراد به دنبال اصلی ترین تفاوت های میز منشی و کانتر در هنگام خرید هستند تا از این طریق مناسب ترین این میزها را انتخاب و آن را خریداری کنند. شما نیز می توانید قبل از خرید انواع میز منشی و کانتر می توانید به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را از همین وب سایت پیش روی خود به دست آورید.

میز کانتر چیست؟

آیا شما نیز به دنبال مهمترین و اصلی ترین تفاوت های میز منشی و کانتر هستید؟ آیا می دانید که قبل از خرید باکیفیت ترین انواع میز منشی و کانتر بایستی به چه نکاتی توجه لازم را داشته باشید؟ از شما دعوت می شود که مقاله و مطالب پیش روی خود را تا آخر همراهی کرده و از این طریق جالب ترین اطلاعات را به دست آورید.

میز یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم ها و تجهیزات مورد استفاده در بسیاری از مکان می باشد که امروز نیز شما می توانید تنوع بسیار بالایی از این محصول را در بازار مشاهده کنید. یکی از بهترین انواع آن را میز کانتر تشکیل داده است که با داشتن تنوع و ویژگی های بسیار بی نظیر خود، توانسته است کارایی فوق العاده ای را در مکان های اداری و خدماتی از خود ایفا نماید. از میز کانتر برای پذیرش مشتریان و راهنمایی آنها استفاده می شود و هر شرکت نیز با توجه به برند، رنگ مورد نظر خود، سلیقه و غیره می تواند یکی از بهترین این محصولات را تهیه یا ساخت آن را سفارش دهند. در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد اصلی ترین و بارزترین تفاوت های میز منشی و کانتر توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

ویژگی های میز کانتر

یکی از مهمترین فاکتور های تاثیر گذار در دکوراسیون فضای داخلی هر شرکت یا اداره را مبلمان و میزهای اداری آن شکل می دهد و این امر سبب شده است تا بسیاری از افراد قبل از خرید محصول مد نظر خود در مورد تفاوت های میز منشی و کانتر اطلاعات مورد نیاز را به دست آورند. برای اینکه تفاوت های موجود میان میز منشی و کانتر را بهتر بشناسید، لازم است که با ویژگی های میز کانتر از نزدیک آشنا شوید که عبارتند از:

داشتن طراحی بسیار پیچیده
مناسب بودن برای معرفی محصول
داشتن تاثیر بسیار بالا در جلب نظر مشتری
ساخته شده از بافت و مصالح بسیار خاص
ویژگی های میز کانترویژگی های میز کانتر چیست

میز منشی چیست؟

تفاوت های میز منشی و کانتر شاید در ظاهر بسیار ناچیز به چشم بیایند، ولی در حالت کلی این دو محصول با یک دیگر از لحاظ کارایی و کاربردی نیز بسیار متفاوت اند. محصولات مبلمان اداری و همچنین میز منشی و کانتر های بسیار مختلفی را می توانید به راحتی از همین وب سایت پیش روی خود مورد مشاهده قرار دهید. میز منشی نیز به همان انواع میزهایی گفته می شو که در جلوی درب مدیریت هر شرکت یا اداره ای واقع شده و هماهنگی های لازم کل شرکت از طریق منشی و با کمک این میز صورت می گیرد.

شما می توانید شرکت ها و برندهای بسیار مختلفی را در بازار مشاهده کنید که هر یک از آنها به دنبال طراحی و تولید بهترین انواع این میزها هستند؛ و شما می توانید با توجه به رنگ، نوع دکوراسیون، علاقه و بودجه در اختیار خود، یکی از مناسب ترین و بهترین این محصولات را تهیه و آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید. همچنین می توانید قبل ازخرید مد نظرتان نیز با همکاران ما در این زمینه مشورت های لازم را داشته باشید.

ویژگی های میز های منشی

اگر شما نیز به دنبال مهمترین و بارزترین تفاوت میان میز های منشی و کانتر هستید، توصیه می شود که قبل از خرید میز منشی و کانتر به این تفاوت ها پی ببرید چرا که در غیر این صورت ممکن است با مشکل مواجه شوید. از مهمترین ویژگی های میزهای منشی می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

داشتن کیفیت ساخت بسیار بالا
مناسب برای استفاده در تمام شرکت ها و اداره ها
مناسب برای قرار دادن صندلی در کنار آن
داشتن ارتفاع بسیار استاندارد
داشتن طراحی ارگونومیک

تفاوت میز های منشی و کانتر در چیست؟

بی شک وجود تفاوت میز های منشی و کانتر سبب شده است که بسیاری از خریداران در هنگام خرید با سوال ها بسیار مختلف در این زمینه روی به روی شوند و شما می توانید با درک و پی بردن به اصلی ترین تفاوت های میان میز های منشی و کانتر بهترین این محصولات را تهیه و خریداری کنید. از مهمترین این تفاوت ها نیز می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

کانتر به عنوان یک پیشخوان بوده و نقش محافظه کاری را به عهده دارد.
از کانتر ها برای آگاهی مشتریان و مراجعه کنندگانی استفاده می شود که برای بار اول به شرکت یا سازمان شما ورود کرده اند
طراحی و شکل ساخت کانتر ها در مقایسه با میزهای منشی بسیار متفاوت بوده و از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

سایر تفاوت میان میز منشی و کانتر

تفاوت میز های منشی و کانتر تنها به آیتم های گفته شده در فوق خلاصه نمی شود، بلکه از دیگر مهمترین تفاوت های میان میز های منشی و کانتر می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

میزهای منشی از ارتفاع حدود 70 تا یک متر برخوردار هستند و میزهای کاتر ممکن است ارتفاع بلندتر از این اندازه را داشته باشند.
در نظر داشته باشید که طول و عرض کانتر نیز در مقایسه با میزهای منشی متفاوت تر می باشد.
هزینه های مربوط به خرید هر یک از این محصولات با توجه به نوع طرح و مواد سازنده آن نیز با یک دیگر متفاوت می باشد.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها