ویژگی های یک میز کارمندی خوب چیست

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

آشنایی با ویژگی میز کارمندی خوب

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد ویژگی میز کارشناسی خوب بپردازیم در صورتی که به دنبال خرید میز کارمندی هستید و می خواهید درباره ویژگی میز کارمندی خوب اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله همراه ما باشید. میز کارمندی همچنین انواع مختلفی دارد که به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

ویژگی میز کارمندی خوب بر چه اساسی ارزیابی می شود؟

میز کارمندی در واقع میزی است که توسط پرسنل یک اداره مورد استفاده قرار می گیرد به دلیل این که کارمندها ساعت های زیادی را در پشت این میزها سپری می کنند لذا ضروری است که این میزها از ویژگی های مناسبی برخوردار باشند تا به سلامتی کارمندان آسیبی نرساند به طور معمو ویژگی میز کارمندی خوب بر اساس ابعاد میز، متریال های طراحی، داشتن کشو، زیبایی و زن ارزیابی می شود.

مهم ترین ویژگی میز کارمندی خوب

ابعاد میز کارمندی

از ویژگی میز کارمندی خوب می توانیم به ابعاد آن اشاره کردیم. یک میز کارمندی خوب باید از ابعاد استانداردی برخودار باشد. با توجه به فضا و محیطی که یک شرکت و یا محیط اداری دارد ابعاد میز اداری یا کارمندی در در نظر گرفته می شود. در صورتی که محیط اداری کوچکتر باشد بهتر است که ابعاد میز نیز کوچکتر در نظر گرفته شود با این وجود میز کارمندی باید به اندازه باشد که امکان قرار دادن یک سیستم بر روی آن باشد.

استفاده از کشو در کارمندی

مجهز بودن میز کارشناسی به کشو می تواند یک ویژگی خوب برای آن به حساب بیاید چرا که کارمندان می توانند مدارک، اسناد و وسایل مرتبط با کار خود را در کشو قرار دهند و از بی نظمی محیط کار جلوگیری خواهد کرد.

استفاده از متریال های باکیفیت در میز کارمندی

یکی دیگر از ویژگی میز کارمندی خوب این است که در ساخت آن از مواد اولیه با کیفیت و مقاوم استفاده شود. یکی از پرکاربردترین متریال ها در ساخت میز کارمندی ام دی اف است که در صورت استاندارد و با کیفیت بودن می تواند دوام بالایی داشته باشد و وزن کامپیوتر و وسایر وسایل را براحتی تحمل کند.

زیبایی میز کارمندی

زیبایی میز کارمندی نیز در کنار سایر موارد مربوط به ویژگی میز کارمندی خوب بسیار با اهمیت است و از لحاظ نظم دادن به شرکت و اداره نیزمی تواند قابل توجه باشد و نقش اساسی را در طراحی و دکوراسیون محیط کار می تواند ایفا کند. در صورتی که محیط اداری یا شرکت طراحی زیبایی داشته باشند ولی میزهای کارمندی نامتناسب باشند در این صورت کل زیبایی شرکت مخدوش خواهد شد برای میز کارمندی می توان رنگ های متناسب با فضای شرکت انتخاب کرد.

وزن میز کارمندی

یکی از مواردی که به عنوان ویژگی میز کارمندی خوب محسوب می شود مربوط به وزن آن است با وجود این که توصیه می شود میز کارمندی از دوام و مقاومت بالایی برخودار باشد ولی بدین معنی نیست که باید سنگین باشد میز کارمندی مناسب و خوب است که در کنار داشتن مقاومت بالا از وزن سبک نیز برخودار باشد و بتوان براحتی آن را در مواقع مورد نیاز جابجا کرد. استفاده از شیشه برای میز کارمندی توصیه نمی شود چرا که افزایش وزن میز را به دنبال خواهد داشت.

انواع میز کارمندی

انواع میز کارمندی را می توانیم به چهار دسته تقسیم بندی کنیم:

میز کارمندی کوچک
میز کارمندی مدرن
میز کارمندی شیک
میز کارمندی کلاسیک
میز کارمندی کوچک
برخی از شرکت ها و اداره هایی که از فضای نسبتا کوچکی برخودار هستند می توانند از میز کارمندی کوچک استفاده کنند. میزهای کارمندی کوچک بصورت مخصوص برای محیط ها و فضاهای کوچک کاری ساخته می شوند و با توجه به نیاز می توان از ان ها استفاده کرد. مهم ترین نکته ای که در مورد میزهای کوچک باید مورد توجه قرار بگیرد کاربردی بودن آن ها است.

میز کارمندی مدرن

یکی از انواع میز کارمندی که بسیار پرطرفدار است میز کارمندی مدرن است ویژگی خوب میز کارمندی مدرن سبب شده است که در بسیاری از ادارات و شرکت ها به آن اقبال زیادی باشد بطوری که در سال های اخیر بیشترین انتخاب مربوط به این میز بوده است. این نوع ازمیزهای کارمندی از زیبایی و نمایی خاصی برخوردار هستند و در آن ها از رنگ ها و طرح های نو و غیر کلاسیک استفاده شده است در بسیاری از این میزها استفاده از خلاقیت در طراحی دیده می شود و علاوه بر کارایی بالایی که دارد از جذابیت بالایی نیز برخودار است. میزهای کارمندی مدرن بطور معمول با توجه به فضای شرکت و اداره طراحی می شوند.

میز کارمندی شیک

میز کارمندی شیک نیز یکی از انواع میزهای کارمندی محسوب می شود که شما با توجه به شرکت و فضای کاری آن می توانید سفارش ساخت این نوع از میزهای اداری را بدهید. میزهای کارمندی شیک ممکن است که در سبک های مختلفی طراحی و ساخته شوند اما همگی آن ها از زیبایی خاصی برخوردار می باشند. به منظور استفاده از میزهای کارمندی شیک بهتر است که این نوع از میزها با نمادها و رنگ های مختلف محیط اداری وفق داده شود و از اصول کلی طراحی داخلی پیروی کند.

میز کارمندی کلاسیک

یکی دیگر از انواع میزهای اداری میز کارمندی کلاسیک است به مانند میزهای مدرن این نوع از میزهای کارمندی نیز طرفداران خاص خود را دارد. میزهای کارمندی کلاسیک در سبک ها ودیزاین های مختلفی طراحی و ساخته می شود که معمولا در مقایسه با میزهای کارمندی مدرن و شیک ابعاد نسبتا بزرگتری دارد که برای محیط کاری با فضای بزرگتر می تواند بسیار مناسب یاشد. با توجه به کلاسیک بود و طراحی خاصی که این نوع از میزها دارد از وقار و زیبایی خاصی برخوردار است که بر محیط اداری شما تاثیرگذار خواهد بود.

شرکت مبلمان اداری آفن با ارائه بهترین خدمات و محصولات نظر انواع پارتیشن اداری، میز مدیریتی، میز کار گروهی، انواع صندلی اداری و… در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها