معروف ترین برند های مبلمان اداری جهان

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

معروف ترین برندهای مبلمان اداری جهان کدامند؟

هدف ما در این مقاله این است که برندهای معروف مبلمان اداری جهان در سال 2020 را با ما بشناسید. آیا به فکر نوسازی دفتر خود هستید تا با جایگزینی مبلمان قدیمی و خرید مبلمان شیک، جلوه دیگری به آن ببخشید؟ آیا از دکوراسیون اداری خود خسته شده اید و مایل به تعویض آن با مدلی جذاب تر و شیک تر هستید؟، یا به دنبال خرید مبلمانی مدرن برای دفتر تازه تاسیس خود هستید؟ اگر از آن دسته از افرادی هستید که گفتیم، پس این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید، چرا که قصد داریم به شما برند های معروف فعال در این زمینه را معرفی کنیم تا خاتمه بخش جستجوی طولانی شما باشد، به خصوص اگر فردی سخت پسند هستید، مطمئنا این مطلب نظرتان را جلب خواهد کرد.

اهمیت انتخاب مبلمان اداری مناسب و راحت

ساعات کاری طولانی گاهی سبب می ‌شود برخی کارمندان بیشتر روز خود را در محل کار خود بگذرانند. با نشستن بلند مدت روی صندلی اداری، یکی از نیازهای اصلی کارکنان نیاز به استراحت کوتاه مدت به شمار می ‌رود. مبلمان اداری راحت و مناسب به‌ طور حتم در برطرف نمودن این نیاز و حفظ سلامت جسم و روان کارکنان تاثیرگذار خواهد بود و از طرفی یک مبلمان اداری مناسب طراوت و شادابی را برای محل کار و کارکنان به ارمغان خواهد آورد، زیرا آنان خواهند دید که راحتی آن‌ها مورد توجه است و در قبال این موضوع با علاقه ی بیشتری کار خواهند کرد و از گذراندن ساعات طولانی در محیط کار خود رنج نخواهند برد.
مشتریان نیز در ابتدای ورود خود دوست ندارند با یک محیط کار خسته با دکوراسیونی نا زیبا مواجه شوند. آنها ترجیح می‌ دهند در محیطی شیک و آرام با وسایلی چشم نواز و مبلمان لوکس و راحت زمان خود را بگذرانند تا بتوانند در کمال آسودگی خاطر تصمیم به همکاری با شرکت، اداره یا سازمان مورد نظر خود بگیرند. در این راستا توجه شما را به ادامه مقاله جلب می نماییم که در رابطه با برندهای معروف مبلمان اداری در سال 2020 می باشد.

بهترین برندهای معروف مبلمان اداری جهان

با توجه به اینکه یکی از ضروری ترین وسایل مورد نیاز برای تمامی سازمان ها و ادارات، مبلمان می باشد، آشنایی با برندهای محبوب سازنده مبلمان اداری در سال ۲۰۲۰ به خریداران این محصول کمک می کند تا بتوانند با نهایت دقت، بهترین نوع مبلمان را تهیه کنند. در ادامه این مقاله ما سعی کرده ایم تعدادی از بهترین این برندها را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خرید مبلمان اداری نمایید.

لوکس ترین برند های مبلمان اداری جهان و بهترین مبلمان اداری

                            لوکس ترین برند های مبلمان اداری جهان و بهترین مبلمان اداری

یوربن آفیس؛ یکی از برندهای معروف مبلمان اداری در سال ۲۰۲۰

شرکت Urban Office، یکی از برندهای مطرح مبلمان اداری محبوب محسوب می باشد که در سال ۲۰۰۵ میلادی در انگلستان آغاز به کار نموده است. سازندگان این برند عمده تمرکز و توجه خود را بر تولید مبلمان اداری انعطاف‌ پذیر و چند منظوره گذاشته اند. اگر دارای شرکتی با فضایی محدود هستید، تهیه محصولات این برند پیشنهاد ویژه ما به شماست، افزون بر اینکه مبلمان اداری یوربن آفیس با برخورداری از قابلیت تغییر سریع خود، نیازهای مختلف کارکنان در محیط اداری کوچک را به شکل قابل توجهی مورد توجه قرار داده و پاسخگوی آن بوده است. در کنار موارد گفته شده، Urban Office برندی مطرح در زمینه تولید پانل‌های عایق صوتی، پارتیشن و دیوارهای جداکننده بوده که به‌ منظور حفظ حریم خصوصی فضاهای اداری بکار برده می شوند.

هرمن میلر Herman Miller دیگر برند نام آشنا مبلمان اداری

برند هرمن میلر(Herman Miller)، یکی دیگر از برند های محبوب و پرطرفدار در سال 2020 می باشد که از قضا از برند های معروف مبلمان اداری در جهان نیز به شمار می رود. این برند کهنه کار و باسابقه که از سال ها پیش در زمینه تولید مبلمان اداری فعال است، تابه امروز توانسته است در کنار دیگر برند های مطرح در این حوزه به رقابت بپردازد. شاید بتوان گفت یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت هرمن میلر مربوط به طرح های نوآورانه و کاربر پسند می باشد که بسیار مورد توجه و پسند کاربران قرار گرفته است. جالب است بدانید که این شرکت تاکنون چندین بار بهترین جایزه نوکون را نیز دریافت کرده است. صندلی اداری Aeron یکی از معروف ترین تولیدات هرمن میلر می باشد که سبب شناخته شدن و محبوبیت این برند به عنوان یکی از بهترین برند صندلی اداری در سال 2020 گردیده است. این صندلی که در حال حاضر یک نسخه از آن در مجموعه دائمی و هنرهای معاصر آمریکا نگهداری می شود، دارای امکانات و ویژگی های شاخص و فوق العاده ای نظیر قابلیت تغییر اندازه در سه سایز مختلف و تنظیم خودکار صندلی متناسب با شرایط فیزیکی بدن کاربر می باشد. Aeron بهترین مارک صندلی اداری در جهان محسوب می شود.

Steelcase، از برند های برتر مبلمان اداری

Steelcase، برندی نام‌ آشنا در لیست برندهای معروف سازنده مبلمان اداری در سال 2020 می باشد. این کمپانی بزرگ یکی دیگر از برند های باسابقه و حرفه ای (با بیش از یک قرن تجربه) بوده و به عنوان برندی خلاق در زمینه طراحی و بهینه سازی فضای اداری شناخته می شود. جالب است بدانید که Steelcase هم اکنون دارای، نزدیک به 11 هزار پرسنل و بیش از 80 شعبه در سراسر جهان بوده و می توان گفت در حال حاضر، بزرگترین تولید کننده مبلمان اداری در جهان محسوب می شود. این برند در قاره های آمریکا، اروپا، استرالیا، آفریقا و آسیا و برخی کشورهای خاورمیانه دارای نمایندگی فروش است بنابراین در صورتی که شما هم جز افرادی هستید که قصد تهیه محصولات این برند را دارید، به راحتی می توانید اقدام کنید.

کریستالیا (Kristalia) یکی از برند های معروف مبلمان ایتالیایی

با دیدن عنوان ” برندهای معروف مبلمان اداری در سال 2020، اولین چیزی که در ذهنتان تداعی می ‌شود بزرگ بودن این شرکت ها است، در حالی که باید بدانید بعضی از برندهای معروف همچون کریستالیا با اینکه جزو شرکت های بزرگ به حساب نمی آیند، اما با تولیدات خلاقانه و بی نظیر خود توانسته‌ اند محبوبیت زیادی در این عرصه پیدا کنند. کریستالیا یک شرکت کوچک در ایتالیا بوده که ارائه دهنده مجموعه ای کامل از مبلمان اداری می باشد. نکته قابل توجهی که در این برند وجود دارد این است که بنیانگذاران این برند علاقه زیادی به تلفیق دو عنصر ظرافت و کارایی در تولیدات خود دارد، این موضوع را در تولیدات این برند به خوبی شاهد هستیم. در نظر داشته باشید که تولیدات برند کریستالیا در حال حاضر در بسیاری از شرکت‌ های مطرح دنیا از قبیل لینکدین، مایکروسافت و گوگل مورد استفاده قرار می گیرد. اگر دنبال مبلمان اداری ایتالیایی هستید می توانید این برند را انتخاب نمایید.

Knoll؛ یکی دیگر از برندهای معروف مبلمان اداری در سال 2020

اگر بخواهیم یکی دیگر از برندهای معروف مبلمان اداری در سال 2020 را معرفی کنیم، باید به سراغ برند knoll برویم. شرکت Knoll که آغاز به کار آن به سال 1983 برمی گردد، توسط یک تاجر آلمانی به نام هانس نول در شهر نیویورک تاسیس شد. در حال حاضر، دفتر مرکزی knoll در گرین ویل شرقی (Greenville) واقع شده و سایت ‌های تولیدی آن نیز در آمریکای شمالی و ایتالیا مستقر هستند. این برند در زمینه تولید انواع سیستم ‌های اداری، صندلی ‌ها، فایل‌ ها، میز و سایر لوازم جانبی فضای کار و دانشگاه ‌ها فعال بوده و شما می توانید بیش از 40 طرح از این برند مطرح را در موزه هنرهای معاصر در شهر نیویورک پیدا کنید. از جمله محصولات شاخص این شرکت می ‌توان به صندلی واسیلی (Wassily) اشاره کرد که حق تولید آن را از مارسل برور، طراح این محصول، خریداری کرده است.

برند Humanscale
آخرین برندی که در لیست” برندهای معروف مبلمان اداری در سال 2020″ قصد معرفی اش را داریم، برند Humanscale است. موسس این برند رابرت کینگ می باشد و از اصولی ترین هدف های این برند کارآیی و استاندارد بودن تولیدات این برند است، Humanscale با ارگونومی بالا جهت حفظ سلامت پرسنل و افراد، تاکنون توانسته در 28 کشور دنیا شعبه و نمایندگی خود را افتتاح نماید و خود را به مردم این کشورها از لحاظ دارا بودن کیفیت و همینطور کمیت نشان دهد. از تولیدات شاخص این برند می توان به صندلی اداری Freedom پرداخت که در سال ۱۹۹۰ توسط Niels Diffrient طراحی شد. این صندلی با طراحی خلاقانه، قابلیت ‌های بی ‌سابقه و تنظیم خودکار خود قادر است به طور کامل با شرایط جسمانی کاربران مختلف هماهنگ شود. شرکت مبلمان اداری آفن نیز یکی از برندهای معروف مبلمان در ایران است که با ارائه بهرین محصولات اداری در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

بهترین برندهای صندلی اداری و برندهای معروف مبلمان

                                  بهترین برندهای صندلی اداری و برندهای معروف مبلمان

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها