آشنایی با جدیدترین سبک های پارتیشن شیشه ای و قیمت آن

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

آشنایی با پارتیشن های تمام شیشه ای و ویژگی های آن

برای آشنایی با پارتیشن های تمام شیشه ای و ویژگی های آن به چه نکاتی باید توجه داشت؟آیا می دانید پارتیشن های شیشه ای در کجا کاربرد دارند و هدف از استفاده از پارتیشن های شیشه ای چیست؟ یکی از ابزارهای مهم در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده از پارتیشن های شیشه ای می باشد که هدف از نصب آن تفکیک فضاهای بزرگ می باشد که بیشتر در شرکتها و ادارات شاهد آن بوده ایم که پارتیشن ها انواع گوناگونی دارند که کاربرد آن نیز گوناگون است که در ادامه مطلب بیشتر به آشنایی با پارتیشن های تمام شیشه ای و ویژگی های آن خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

آیا می دانید پارتیشن شیشه ای چیست؟

برای اینکه بیشتر به آشنایی با پارتیشن های تمام شیشه ای و ویژگی های آن آشنا شوید باید بدانید که پارتیشن های شیشه ای یکی از ابزار مهم در طراحی دکوراسیون داخلی می باشند که طراح دکوراسیون داخلی به منظور تفکیک و جداسازی در فضاهای بزرگ از پارتیشن های شیشه ای استفاده می کند و بهترین بهره را از فضاهای بزرگ می برد که میتوان گفت همه ما شاهد آن در دفاتر شرکتها و ادارات بوده ایم.

انواع مختلف پارتیشن ها

آشنایی با پارتیشن های تمام شیشه ای و ویژگی های آن که نواع پارتیشن ها اگر بخواهیم نام ببریم در این مقاله مطلب نمی گنجد که در اینجا به چند دسته از پارتیشن ها اشاره خواهیم کرد.پارتیشن های چوبی که جنس آن ضد حریق می باشد و بیشتر در خانه ها و برای امنیت بیشتر نصب می شود. نوع دیگر پارتیشن ها برای خانه میتوان از پارتیشن های شیشه ای رنگی یا طرحدار به منظور زیبایی بیشتر استفاده کرد.نوع دیگر که میتوان معرفی کرد پارتیشن هایی هستند که به عنوان یک کتابخانه طراحی می شوند و در آخر به پارتیشن هایی اشاره خواهیم کرد که جنس آنها از شیشه است و به عنوان گلس برد کاربرد دارد.

مزیت نصب پارتیشن های شیشه ای

همانطور که گفتیم پارتیشن های شیشه ای به منظور جداسازی فضا استفاده می شوند که بیشتر در فضاهای بزرگ برای استفاده بهینه از فضا از پارتیشن های شیشه ای در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می کنند که از لحاظ هزینه مقرون به صرفه می باشد. در ادامه مزیتهای نصب پارتیشن های شیشه ای را برایتان شرح خواهیم داد که شامل: ظاهری زیبا و مدرن به دفتر کاری می دهد، بهترین گزینه برای استفاده در دفاتر کوچک می باشد زیرا استفاده از شیشه فضا را کوچک نمی کند، استفاده از شیشه در پارتیشن ها این امکان را برای کارمندان فراهم می سازد که علاوه بر اینکه عایق صدا و انرژی می باشد فرد احساس امنیت نیز داشته باشد، آماده سازی فضا با استفاده از پارتیشن شیشه ای در کمترین زمان ممکن انجام می شود و در شرکتهایی که کارکنان تمایل به شیشه شفاف ندارند از شیشه مات به منظور حفظ امنیت شخصی کارکنان نیز میتوان استفاده کرد.

دسته بندی پارتیشن های شیشه ای از نظر قابلیت جابجایی آنها

به طور کلی انواع پارتیشن ها به دو دسته متحرک و ثابت دسته بندی می شوند. که در مورد پارتیشن های شیشه ای نیز این چنین می باشد که با توجه به نیاز شرکتها طراحی می شوند. پارتیشن های شیشه ای متحرک: این نوع پارتیشن ها بیشتر در شرکت هایی که فضای کوچکی دارند کاربرد دارد که با استفاده از ریل در پایین و بالای پنل های شیشه ای به منظور جابجایی راحت و استفاده از آن در زمانی که کارکنان نیاز به حریم خصوصی در کار دارند استفاده می شود. پارتیشن های شیشه ای ثابت: در این مدل از پارتیشن ها همانطور که از اسمش پیداست یکبار و برای همیشه در شرکتها و ادارات بزرگ نصب می شود.

همه چیز درباره پارتیشن های تمام شیشه ای

برای آشنایی با پارتیشن های تمام شیشه ای و ویژگی های آن باید به چند دسته از دیگر ویژگی های گوناگون پارتیشن های شیشه ای اشاره کرد که پارتیشن های شیشه ای را به دو دسته پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره می توان تقسیم کرد که اگر از یک ورق شیشه برای ساخت پارتیشن استفاده شود به آن تک جداره می گویند و اگر از دو لایه شیشه که در بین آن خلا وجود دارد استفاده شود ،دوجداره می گویند. که میتوان گفت بهترین گزینه برای عایق بودن صدا و حرارت می باشد و وزن بسیار بیشتری نسبت به پارتیشن های تک جداره دارد. و از دیگر ویژگیهای پارتیشن های شیشه ای میتوان به با چارچوب و بدون چارچوب بودن آنها اشاره کرد که در پارتیشن های با چارچوب از چارچوبهایی با مقیاس بزرگ که در محل اتصال پنل های شیشه ای به هم متصل می شود و شکل قاب به پارتیشن می دهد و در پارتیشن های شیشه ای بدون چارچوب که توسط اتصالات خطی به زمین و سقف وصل می شوند که استحکام بیشتری نسبت به پارتیشن های شیشه ای با چارچوب دارد.

جمع بندی در مورد آشنایی با پارتیشن های تمام شیشه ای و ویژگی های آن

برای آشنایی با پارتیشن های تمام شیشه ای و ویژگی های آن به نکات قابل توجهی از پارتیشن های شیشه ای اشاره کردیم که باعث شد شما به آشنایی با پارتیشن های تمام شیشه ای و ویژگی های آن شناخت کامل داشته باشید که به طور خلاصه به چند نکته مهم پارتیشن های شیشه ای دوباره اشاره خواهیم کرد.پارتیشن های شیشه ای بهترین گزینه برای تفکیک فضا در شرکت ها و ادارات می باشد که برای ادارات کوچک به منظور کوچک نشدن فضا بیشترین کاربرد را دارد که یک ابزار مهم در طراحی دکوراسیون داخلی می باشد که علاوه بر تفکیک فضا، فضا را بسیار شیک و مدرن می سازد که با حفظ حریم شخصی کارکنان بهترین عایق صدا و حرارت نیز می باشد. که با توجه نیاز کارفرمایان به دو صورت متحرک یا ثابت، با چارچوب یا بدون چارچوب میتوان آن را طراحی کرد که هدف از طراحی این پارتیشن ها ایجاد فضای امن و راحت برای کارکنان و استفاده بهینه از فضا می باشد. شرکت مبلمان اداری آفن با ارائه بهترین خدمات و محصولات در کنار شما مشتریان گرامی می باشد.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها