فضای مدرن و خلاقانه در خانه با پارتیشن بندی

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی ها

پارتیشن (جداکننده ها) می توانند دکوراسیونی منحصر به فرد و خلاقانه باشند و ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی ها را تجربه کنید. پارتیشن یک روش کاربردی و شیک برای جداسازی فضاهای اداری یا زندگی است مجموعه ای از ایده های جذاب طراحی دیوارهای پارتیشن را به اشتراک می گذارد که می توانید از آنها برای طراحی فضای داخلی دفتر و خانه خود استفاده کنید.

پارتیشن چیست و کاربرد آن در کجاست؟

دیوار های پارتیشن را می توان از جنس چوب، گچ، بتن و یا فلز ساخت. دیوارهای پارتیشن را می توان به عنوان تقسیم کننده های اتاق با قفسه ها و فضای ذخیره سازی طراحی کرد. پارتیشن برای تزئین آپارتمان های کوچک و خانه های بزرگ بسیار مناسب است. آنها طراحی داخلی را با ایده های مدرن و ‏عناصر ترکیب کرده و با ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی ها یک دکوراسیون جذاب پیاده سازی می کنند.‏ پارتیشن، ایده و روشی خلاقانه ای برای افزودن عملکرد و سبک به طراحی داخلی مدرن است. مبلمان، قفسه بندی و قفسه های کتاب، پرده های پلاستیکی و پارچه ای، صفحات تزئینی، آکواریوم های بزرگ و پارتیشن برای منطقه بندی بسیار مناسب است.

کاربرد پارتیشن

فضاهای نشیمن و آپارتمان های کوچک از پارتیشن ها بهره مند هستند که ایده های خلاقانه و کاربردی برای طراحی داخلی و دکوراسیون مدرن ارائه می دهند. پارتیشن مدرن به صورت بصری یک اتاق دیگر اضافه می کنند و باعث ایجاد فضاهای کارا و خصوصی بیشتر می شوند.پارتیشن برای تزئین آپارتمان های کوچک و خانه های بزرگ بسیار مناسب است.
ایده پارتیشن شیشه ای اولین انتخاب افرادی است که علاقه زیادی به طراحی خانه خود دارند و نمی خواهند با سبک یا فضای باز سازش کنند. در واقع، با ایده های نوآورانه، پارتیشن می تواند به نقطه کانونی اتاق تبدیل شود. وقتی صحبت از طرح های پارتیشن بندی می شود ، چوب یک انتخاب ترجیحی است. پارتیشن چوبی چیزی فراتر از پانل های کاربردی است که اتاق ها را تقسیم می کند. این یک روش حیرت انگیز برای زیبایی و تزئین کامل با ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی ها در فضای داخلی مدرن است.

ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی ها‏

پارتیشن چوبی با انبار

در خانه های کوچکی که هر اینچ اهمیت دارد، استفاده از پارتیشن به عنوان ذخیره سازی به صورت یکپارچه یک روش هوشمند برای تقسیم فضا و مفید واقع شدن آن است. اینکه از آن به عنوان میله یا واحد غذاخوری استفاده کنید انتخاب شماست.

پارتیشن چوبی همگام با مبلمان

ترکیب کلاسیک چوب و صندلی های سفید برای میز ناهار خوری و قرار دادن آن در کنار پارتیشن چوبی که فضای غذاخوری را از دیگر مکان ها جدا کند ایده بسیار شیکی می باشد. جعبه های سفید چوبی می توانند برای تزئین و ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی ها افزوده شود.

الگوهای بهم ریخته روی پارتیشن چوبی

الگوهای قابل پیش بینی خسته کننده هستند! پرده های کریستال توپی و دو لامپ به سبک روستایی که از بالا آویزان هستند، الگوهای تصادفی که روی پارتیشن های چوبی اجرا می شوند، تعریف می شوند.

الگوی لانه زنبوری در پارتیشن چوبی برای ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه

یک پارتیشن از قاب چوبی محکم و مشبک به سبک لانه زنبوری، تحرک بازی را در آپارتمان کوچک ایجاد کرده و با ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی ها با فضا ترکیب می شود، پارتیشن ایجاد می کند و اتاق کوچک را تزئین می کند، بدون اینکه خیلی سنگین به نظر برسد.

پارتیشن چوبی رنگی

زیبایی با چوب این است که می توان آن را رنگ آمیزی یا با لمینیت رنگی پوشاند تا با دکوراسیون مخلوط شود و بخشی از آن شود. تم سفید و قرمز اتاق بر روی پارتیشن چوبی با مشبک در قسمت فوقانی و قفسه های باز زیر گسترش یافته است تا قطعات تزئینی را نگه دارد.

پارتیشن چوبی سنتی

یک تابلوی نسیم سبک سنتی ساخته شده از چوب جامد به رنگ چوب طبیعی، از پارتیشن های مدرن برای تقسیم اتاق غذاخوری با نشیمن مورد استفاده قرار گرفته است که توسط بلوک های چوبی و صفحات روی سقف هماهنگ می شود.

باغ عمودی در پارتیشن چوبی

باغ عمودی نیاز به خصوص در خانه های شهری است که فضای کافی برای ساخت باغ وجود ندارد. از اینجا یک ایده بگیرید و باغ عمودی خود را روی پارتیشن چوبی ایجاد کنید و طراوت را به فضا وارد کنید و با ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی های ‏چوبی دکور خود را جذاب تر کنید.

پارتیشن چوبی ذخیره سازی

تقسیم راهرو از اتاق نشیمن فضای ذخیره سازی چوبی است که به صورت پلکانی با کشوها و کابینت ها ساخته شده و فضای ذخیره سازی بیشتری را برای خانواده ایجاد می کند. کنده کاری پیچیده بر روی دیوار چوبی زیبایی اتاق را افزایش می دهد و آن را به نقطه کانونی اتاق تبدیل می کند.

پارتیشن چوبی را مخلوط کرده و مطابقت دهید

قاب چوبی جامد و پانل های چوبی سنگین از الگوهای موجود در وسط پشتیبانی می کند تا یک پارتیشن زیبا برای تقسیم اتاق نشیمن از اتاق ناهارخوری و آشپزخانه خانه ایجاد کند و با ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی های چوبی برای تقسیم اتاق ها فضای بیشتری را تجربه خواهید کرد.

پارتیشن چوبی با رشته های فلزی

دیوار چوبی که به منظور استفاده از واحد تلویزیون با سیم در هر دو طرف ساخته شده است، هنگام تقسیم اتاق نشیمن از راه پله، ترکیبی متضاد ایجاد می کند. چوب بر فضا حاکم است و پارتیشن جدا از هم است و با این ترکیب شما یک ایده جذاب و مدرن را تجربه خواهید کرد.
شرکت آفن با ارائه بهترین خدمات و محصولات مبلمان اداری در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها