نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری، یکی از بهترین راهکارها

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

امروزه شاید بهترین راهکار برای تفکیک فضاها، به خصوص در فضاهای اداری، استفاده از پارتیشن متحرک اداری باشد. نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری یکی از راه های به صرفه برای مدیران است. با کمک از این پارتیشن ها نه تنها به کارمندان کمک می کنیم تا فضای خصوصی تری برای کار خود داشته باشند، بلکه این کار را بدون آنکه هزینه زیادی صرف کنیم، انجام می دهیم.

پارتیشن های اداری

پارتیشن ها برای جداسازی فضا استفاده می شود. در اداراتی که نیازمند تقسیم بندی فضای یک دفتر و یا یک سالن هستند، بهترین و کم هزینه ترین راه، می تواند استفاده از پارتیشن باشد. از پارتیشن ها می توان به عنوان ثابت و یا متحرک استفاده کرد. نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری به گونه ای انجام می شود که بیشترین کارایی با کمترین هزینه را دربر خواهد داشت.

پارتیشن متحرک اداری و مزایای آن

پارتیشن های اداری متحرک را می توان در انواع تاشو، ریلی و ساده مورد استفاده قرار داد. در صورتی که بخواهیم انضباط خاصی در محیط کار ایجاد کنیم و در عین حال به هر یک از کارمندان یک محیط خصوصی تر را اختصاص دهیم تا بتوانند با تمرکز بیشتر به کار خود بپردازند، می توانیم از انواع پارتیشن های متحرک اداری استفاده کنیم. نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری باعث می شود تا آلودگی های صوتی نیز در محیط کار کمتر شده و کارمندان بهتر بتوانند کار خود را انجام دهند. یکی دیگر از مزایای این پارتیشن ها دکوراتیو بودن آنها است که شما می توانید بدون آنکه هزینه زیادی بابت بنایی بدهید، از این جدا کننده ها بر اساس رنگ و طرح دلخواه خود استفاده نمایید و هر از چند گاهی نیز دکوراسیون محل کار خود را با کمک این پارتیشن ها تغییر دهید. نحوه تفکیک فضا با کمک پارتیشن های متحرک به ما این اجازه را می دهد تا برای هر فرد و یا هر بخش اداری، متراژ مورد نظر را بتوان در نظر گرفت و آن را سایر بخش ها جدا کرد و در صورت نیاز به راحتی این اندازه را تغییر داد.

انواع پارتیشن متحرک اداری

پارتیشن ها در انواع مختلف در بازار وجود دارد که بر اساس نوع نیاز، دکوراسیون فضا، رنگ و جنس مورد پسند خود می توانید از آنها استفاده نمایید. از انواع پارتیشن های متحرک که بر اساس نوع جنس آنها تقسیم بندی می شود می توان به، پارتیشن متحرک با جنس های مختلف چوبی، آلومینیومی، شیشه ای، پلاستیکی، آکوستیک، دوجداره و ام دی اف آن اشاره داشت.

البته پارتیشن های اداری متحرک از نگاه کلی به انواع لولایی، ریلی و چرخدار تقسیم می شوند. نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری به گونه ای است که شما به راحتی می توانید برای کار و یا شرکت خود یک سالن بزرگ را اجاره کرده و با کمک این پارتیشن ها به سهولت تفکیک فضا را برای تک تک کارمندان و یا بخش های اداری مختلف، انجام دهید.

نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری از کدام نوع بهتر انجام می گیرد

پارتیشن های لولایی این مزیت را دارند که شما می توانید آنها را با کمک لولاهای تعبیه شده از لحاظ طولی کم و یا زیاد نمایید. شاید بتوان بهترین نوع از پارتیشن های متحرک اداری را نوع ریلی آن دانست زیرا نه تنها با کمک ریل هایی که در سقف و کف نصب می شوند، می توان آنها را جا به جا کرد، بلکه فضای بسته تری ایجاد کرده و از آلودگی های صوتی و … می کاهد. نوع دیگر آن را که چرخدار است، شاید در درمانگاه ها و بیمارستان ها دیده باشید که البته به جای پارچه در این نوع از پارتیشن در ادارات، از ام دی اف و یا جنس های مستحکم تری استفاده می شود و مزیت آن جابجایی فوق العاده آسان و سریع آن می باشد. با استفاده از پارتیشن های متحرک لولایی و یا چرخدار، در صورت نیاز می توان دو فضا را به راحتی با یکدیگر ادغام کرد. این کار تنها با جمع کردن پارتیشن ها و به راحتی انجام می گیرد.

کلام آخر

پارتیشن های اداری یکی از بهترین و کم هزینه ترین راه ها برای فضا سازی در محیط های مختلف هستند. نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری به گونه ای است که در محیط کار نظم خاصی را ایجاد کرده و این خود یکی از بزرگترین مزایای استفاده از این پارتیشن ها است. در عین حال، نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری به گونه ای است که برای تک تک افراد در محیط کار، یک فضای خصوصی ایجاد می کنیم تا بتواند با تمرکز بیشتر به کار بپردازد. استفاده از پارتیشن های اداری دوجداره نیز باعث می شود تا آلودگی های صوتی در محیط کار کمتر شده و کارها بهتر انجام گیرد. در محیط هایی که نور کمی وجود دارد نیز از این پارتیشن ها، البته با جنس شیشه ای می توان استفاده کرد. با استفاده از پارتیشن بندی می توانید پتانسیل کاری و راندمان شرکت خود را بالا ببرید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها