میز مدیریت کلاسیک مشخصات و قیمت آن

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

میز مدیریت کلاسیک با طرح های جالب و شکیل از بهترین میز های مدیریت محسوب می شود. از مشخصات میز مدیریت کلاسیک می توان به تنوع در چوب مورد استفاده در ساخت میز، تنوع در شکل و ابعاد اشاره کرد. در حال حاضر انواع میز های مدیریت کلاسیک با قیمت مناسب عرضه می گردد. از فاکتور های موثر در قیمت میز های مدیریت کلاسیک ابعاد، نوع متریال، طرح و … می باشد.

میز مدیریت کلاسیک و مشخصات آن

از نکات مهم در طراحی و دکوراسیون یک محیط اداری انتخاب مبلمان اداری با کیفیت عالی و طراحی زیبا و کارآمدی می باشد. از جمله اجزاء مبلمان اداری می توان به میز مدیریت اشاره نمود که طرح ها و مدل های گوناگون را در بر می گیرد. در میان انواع میز مدیریت، میز کلاسیک با توجه به طراحی زیبا و شکیل جهت تکمیل مبلمان اتاق مدیریت در اولویت قرار دارد. از ویژگی های میز مدیریت می توان به ظاهر زیبا و در عین حال شکیل، لوکس بودن و تنوع در طرح و مدل اشاره کرد.

جنس و متریال میز مدیریت

یکی از مشخصات اصلی میز مدیریت کلاسیک جنس و متریال این تجهیزات اداری می باشد. به شکل معمول در ساخت انواع میز های مدیریت کلاسیک از انواع چوب درجه یک و با کیفیت بهره گرفته می شود. از چوب های مورد استفاده در ساخت میز مدیریت می توان به چوب گیلاس، چوب گردو، درخت بلوط، درخت راش، درخت ماهون و … اشاره نمود. این چوب ها که از تنوع در کیفیت و ضخامت برخوردار هستند دوام و ماندگاری بالایی داشته و قابلیت پیاده سازی انواع طرح ها جهت ساخت بهترین میز کلاسیک را دارا می باشند.

ابعاد میز کلاسیک مدیریت

از دیگر مشخصات یک میز مدیریت کلاسیک استاندارد ساخت آن با ابعاد استاندارد می باشد. در حال حاضر در خط تولید میز های کلاسیک انواع میز مدیریت استاندارد با تنوع در شکل و ابعاد تولید می گردد. با توجه به تنوع میز های مدیریت کلاسیک از نظر ابعاد هر فرد می تواند متناسب با فضای موجود بهترین این تجهیزات را دریافت کند. از آنجا که اطراف میز مدیریت نیاز به 75 تا 100 سانتی متر فضای آزاد جهت فعالیت دارد افراد باید در هنگام تهیه میز مدیریت به این نکته توجه نمایند. مطابق استاندارد های جهانی موجود بهترین ابعاد میز مدیریت طول 180 سانتی متر و عرض 70 تا 80 سانتی متر می باشد.

اشکال استاندارد میز مدیریت

در حال حاضر برای ساخت انواع میز کلاسیک مدیریت از طرح های متنوع و به روز استفاده می شود. از شایع ترین و پر طرفدار ترین اشکال میز مدیریت کلاسیک می توان به میز های مستطیل اشاره کرد که از تنوع در ابعاد و ارتفاع برخوردار است. از دیگر اشکال پرکاربرد این میز ها می توان به میز های ال شکل اشاره کرد. میز های ال شکل مدیریت کلاسیک برای استقرار در گوشه های اتاق مناسب می باشد. در بین اشکال استاندارد میز کلاسیک مدیریت میز های u شکل است که برای فضاهای اداری با ابعاد وسیع مناسب بوده و به زیبایی بیشتر اتاق مدیریت می افزاید. از طرف دیگر میز های u شکل به ارتباط نزدیک تر و بهتر مدیریت و ارباب رجوع کمک می کند.

تنوع در رنگ بندی

از دیگر مشخصات میز مدیریت کلاسیک می توان به تنوع در رنگ بندی اشاره نمود. از آنجا که در ساخت میز های کلاسیک از انواع چوب های درجه یک با رنگ های متنوع بهره گرفته می شود محصول نهایی از تنوع در رنگ بندی برخوردار است. رنگ بندی میز های مدیریت کلاسیک طیف های مختلف از روشن و تیره را شامل می شود. از ویژگی های میز چوبی کلاسیک می توان به ثابت بودن رنگ و عدم تغییر رنگ با گذر زمان اشاره نمود. از این رو می توان متناسب با چیدمان و رنگبندی اتاق مدیریت مناسب ترین میز را تهیه کرد.

استقامت در برابر ضربه

از بین مشخصات متنوع میز مدیریت کلاسیک می شود به کیفیت بالای جنس این میز ها اشاره کرد. میز های کلاسیک تهیه شده از چوب علاوه بر استقامت و استحکام از دوام بالایی برخوردار هستند. از طرف دیگر میز های مدیریت کلاسیک در برابر ضربه پذیری و خش نیز مقاومت بالایی دارند که سبب افزایش طول عمر این میز ها می شود.

قیمت میز مدیریت کلاسیک

یکی از دغدغه های خریداران میز مدیریت کلاسیک قیمت خرید این میز های استاندارد و لوکس می باشد. با توجه به تنوع در میز های کلاسیک عرضه شده در مراکز فروش این تجهیزات با نرخ های مختلف خرید و فروش می شود. از این رو هر خریدار متناسب با نیاز و بودجه موجود می تواند اقدام به دریافت میز مدیریت مناسب نمایند.

فاکتور های تاثیر گذار در قیمت میز های کلاسیک مدیریت

در تعیین قیمت انواع میز مدیریت کلاسیک فاکتور های مختلفی دخالت دارد که از آن میان می توان به متریال مورد استفاده در ساخت این میز ها اشاره کرد. میز های مدیریت کلاسیک بسته به نوع چوب مورد استفاده در ساخت و نوع مواد اولیه با نرخ های مختلف عرضه می شود. هر چه چوب مورد استفاده در میز کلاسیک کیفیت بالاتری داشته باشد سبب افزایش قیمت میز می شود. از دیگر فاکتور های تعیین کننده قیمت میز های مدیریت کلاسیک توجه به ابعاد این میز ها می باشد. با توجه به اینکه میز های کلاسیک از تنوع در ابعاد و ارتفاع برخوردار هستند در نمایندگی های فروش با رنج قیمتی متنوع عرضه می شود. در کنار عوامل بالا می توان به نقش شکل میز های مدیریت در قیمت این تجهیزات نیز اشاره کرد. نوسانات قیمت بازار، میزان استقبال خریداران و … از دیگر فاکتور های موثر بر قیمت روز انواع میز کلاسیک مدیریت محسوب می شود. بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت روز انواع میز مدیریت اقدام از طریق نمایندگی های عرضه مستقیم مبلمان اداری می باشد.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها