پرطرفدارترین و لوکس ترین مبلمان اداری

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

مبلمان به عنوان مرکز هر مکان خانه، دفتر و یا اداره می باشد. مبلمان اداری مناسب برای فضای کسب و کار و فعالیت بوده و در انواع و طرح های مختلفی تهیه و تولید می شود. مبلمان گاهی اوقات می تواند فضای زیادی را اشغال کند ولی اگر به درستی چیده شود فضای دفتر را بیشتر جلوه می دهد. مبلمان محل کار به عنوان بخشی از کل محیطی که کارمند در آن کار می کند ضروری است.

انواع مبلمان

اگر با یک خانه و یا فضای کاری خالی روبرو هستید قبل از تصمیم گیری در مورد چگونگی پر کردن فضای خود ابتدا باید با انواع و نام قطعات مبلمان آشنا شوید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای تزئین اتاق خود بگیرید. مبل ها با توجه به مکان مورد استفاده به انواع مبل های راحتی، اداری، مبلمان اتاق نشیمن و مبلمان غذاخوری دسته بندی و تقسیم می شود. مصالح و مواد به کار رفته در ساخت مبل بر روی قیمت آن تاثیر مستقیم داشته و هر چه میزان کیفیت و دوام مبل بالا باشد با طبع قیمت آن نیز بیشتر می شود. مبلمان اداری مناسب برای دفاتر و اداره بوده و باید در انتخاب آن دقت زیادی به عمل آید. زیرا راحتی هنگام کار بسیار مهم است و احساس خستگی و درد کمر می تواند تاثیر منفی بر روی کار شما داشته باشد.

لوکس ترین مبلمان اداری

دفتر کار شما باید الهام بخش ایده های عالی باور نکردنی باشد. اگر صندلی شما و هر گونه دردی که موقع نشستن بر روی آن تجربه می کنید، شما را از انجام کارتان منصرف می کند ممکن است زمان آن رسیده باشد که در استراتژی فعلی دفترتان تجدید نظر کنید. بهترین مبلمان اداری باید پشت میز کارتان احساس قدرتمندی و موفقیت داده و بدون هرگونه درد و ناراحتی موقع نشستن بر روی آن باشد. هنگام خرید مبلمان مناسب باید به میزان فضایی که دارید همچنین میزان دوام و جنس مبلمان توجه کنید. به مجموعه صندلی و میز اداری مبلمان اداری گفته می شود و متناسب با نیاز انواع مشتریان طراحی و تولید می شود. امروزه فروشگاه های متعددی در راستای تولید و عرضه انواع مبلمان به خصوص مبلمان اداری لوکس فعالیت دارند که از مهمترین برندها می توان به مبلمان یافت آباد، مبلمان برو تایم، پرسیس، ژین کانسپت، پادیران، کارنو، نیلپر و لیو اشاره کرد. این شرکت ها جزء شرکت های برتر تولید و طراحی مبلمان اداری در سال جاری می باشند.

بهترین برند صندلی های اداری کدامند

در حالت ایده آل بهترین مبلمان و صندلی اداری باید قابل تنظیم باشد تا بتواند با بدن شما سازگار باشد و باید از کمر، شانه و بازوهای شما حمایت کند تا کمترین خستگی و درد را هنگام نشستن بر روی آن تجربه کنید. بیشتر صندلی های اداری قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش دسته را را دارند. همچنین پوشش و جنس آن نیز بسیار مهم است زیرا جنس میکروفیبر از رطوبت جلوگیری می کند به همین دلیل شما هنگام نشستن عرق نمی کنید. از جمله بهترین شرکت ها و تولیدکنندگان صندلی اداری که دارای گارانتی و کیفیت کالا هستند و از دوام بالایی برخوردارند می توان به مبلمان نیلپر، لیو، ارکانو، راد سیستم، داتیس، اروند و آرتمن اشاره کرد. هرکدام از این شرکت ها انواع صندلی با قیمت و کیفیت های متفاوتی را تولید می کنند.

چگونگی و نحوه انتخاب مبلمان

راه اندازی کسب و کار یک چشم انداز هیجان انگیز است در این بین انتخاب یک مبلمان اداری مناسب فضای کاری نیز یک اصل مهم به شمار می رود. یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید باید توجه داشته باشید میزان راحتی شما هنگام استفاده و کار با مبلمان می باشد. چند نکته اصولی قبل از خرید مبلمان اداری وجود دارد که باید به آن ها دقت کنید. از مهمترین این نکات می توان به اینکه چقدر فضای کاری دارید، چند ساعت در روز کار می کنید زیرا تعداد ساعات کاری شما نوع مبلمان مورد نیاز را تعیین می کند. همچنین قابلیت تنظیم، دوام مواد، گارانتی، سبک شخصی و میزان بودجه شما و نیز تعداد افرادی که در محل کار می کنند در نحوه انتخاب مبلمان اداری تاثیر زیادی دارد.

قیمت مبلمان اداری

عوامل ویژگی های متعددی روی قیمت مبلمان اداری تاثیر گذار است. برخی از این ویژگی ها مانند قابلیت تنظیم، میزان راحتی، کیفیت و دوام و جنس مواد به کار رفته در آن بسیار مهم اند و باید با دقت در انتخاب آن ها تصمیم گیری شود. تولید کنندگان مبلمان اداری ابتدا همه جوانب مورد انتظار مشتری را سنجیده و دست به طراحی و تولید می زنند به همین دلیل بیشتر صندلی ها دارای ویژگی های یکسانی هستند و تفاوت در قیمت آن هاست. رنج قیمت این مبلمان در حدود 800 هزار تومان تا یک میلیون و دویست هزار تومان می باشد.

نحوه خرید و فروشگاه های مبلمان

مبلمان یک سرمایه گذاری بزرگ است. برای خرید مبلمان قبل از هر چیزی باید از کیفیت خوب و قیمت مناسب محصول اطمینان حاصل کنید. به راحتی می توانید مبلمان اداری مورد نظر خود را به صورت حضوری و یا آنلاین سفارش دهید. در خرید حضوری نمونه هایی از انواع مبل در اختیار شماست و شما می توانید میزان راحتی آن ها را هنگام خرید بسنجید ولی در خرید آنلاین بر اساس اطلاعاتی که در اختیارتان می باشد می توانید مبل خود را بر اساس سلیقه خود انتخاب کرده و سفارش دهید. در هنگام خرید به این نکته توجه کنید که مبلمان را متناسب با میزان فضایی کاری و دکوراسیون دفتر خود تهیه کرده همچنین میزان راحتی و قابلیت جابجایی و تنظیم صندلی ها را در نظر بگیرید. امروزه فروشگاه های بزرگ فروش مبلمان در سراسر کشور دایر هستند که به راحتی می توانید به آن ها مراجعه کرده و خرید حضوری و یا آنلاین داشته باشید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها