تزیین با گل و گیاهانی که انرژی منفی را می گیرند چگونه است

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

تزیین محل کار با گل و گیاه باید توسط فردی انجام شود که خیلی خوب با خود گیاهان آشنایی دارد و می داند که کدامیک برای چه فضایی مناسب می باشند. هر گیاهی را نمی توانیم برای یک مکان بسته ی کاری استفاده کنیم، چرا که ممکن است رشد خوبی نداشته باشد و اختلالات بزرگی در آنها ایجاد شود. حتما به شرایط زیستی گیاه و همچنین تنوع رنگی که دارد توجه لازم را از خود نشان دهید.

تزیین با گل و گیاه در دفتر کار

گیاه تراریوم یکی از انواع گیاهان هوازی می باشد که به عنوان تزیین گل و گیاه در محل کار گزینه ی مناسبی به حساب می آید. گیاه تراریوم برای رشد خود به آب خاصی نیاز ندارد و می تواند با رطوبت موجود در هوا رشد کند. دارای رنگ های متنوع و شادی هستند که هر کدام برای محیطی می توانند زیبا تر به نظر برسند. دوام آنها بالا بوده و شرایط سازگاری آنها قابل توجه می باشد.

بامبو یکی از گیاهان زینتی می باشد که معنی لغوی آن را به شانس می شناسند. این گیاه رشد عمودی بیشتری نسبت به رشد افقی دارد و همین کمک می کند تا فضای سطحی کمتری را بر روی میز اشغال کند. می تواند آب زیادی را در خود نگه دارد و نیازی نباشد که به صورت پیوسته آبیاری آن را انجام دهید، این امر برای افرادی مناسب است که مشغله کاری خیلی زیادی دارند.

ساکولنت طبیعی و مصنوعی از دیگر گیاهانی هستند که ما می توانیم بسته به نوع آنها جهت پر انرژی تر کردن محیط استفاده کنیم. ساکولنت طبیعی همانطور که مشخص است واقعی بوده و دارای برگ های خیلی گوشتی می باشد. تزیین با گل و گیاه های ساکولنت برای جلوگیری از انتشار انرژی منفی لازم می باشد. نوع مصنوعی آنها برای افرادی مناسب است که وقت کافی برای نگهداری از گیاهان را ندارند و می خواهند تنها از جنبه زیبایی بهره مند شوند.

ارکیده اغلب در رنگ های سفید دیده می شود و از لطافت خاصی برخوردار است. تزیین با گل و گیاه ارکیده باعث انتشار انرژی مثبت زیادی در محیط می شود که خود سبب شده محبوبیت زیادی را به دست آورد. ارکیده در برابر محیط اطراف آسیب پذیر تر می باشد و باید با رعایت نکات لازم، عمر آن را بالا ببرید.

تزیین کردن با گل و گیاه پوتوس می تواند برای محل کاری انتخاب مناسبی باشد که در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگرفته اند.

تزیین با گل و گیاه در دفتر کار، چگونه به از بین رفتن انرژی منفی کمک می کند؟

تزیین با گل و گیاه برای دفع انرژی منفی چندین سال است که به صورت تخصصی انجام می شود. فنگ شویی به معنای چیدمانی است که هیچ گونه حواس پرتی و انرژی بدی را به خانه راه ندهد. وجود گل و گیاه به این جریان کمک بیشتری می کند. انرژی منفی همان آلودگی و انباشته شدن مواد شیمیایی می باشد که ما را پرخاشگر کرده است. نوعی گیاه به نام گیاه پول وجود دارد که به تصفیه هوا می پردازد و خیلی خوب می داند که باید چگونه شما را شاد و خوشحال کند، با کمک آن اکسیژن در هوا بیشتر می شود و شما به آرامش بیشتری خواهید رسید. تزیین با گل و گیاه باید اصولی انجام شود.، یعنی گل و گیاه را نباید وسط خانه قرار دهید، بلکه باید در موقعیت های کنج و تیز خانه به غیر از نواحی شمال و شرق قرار بگیرد. گل های دکوری طبیعی می توانند جو منفی را از شما دور کنند.

چگونه متوجه شویم که چه رنگی از گیاهان برای تزیین مناسب هستند؟

برخی افراد بر اساس سلیقه خود مشخص می کنند که چه رنگی در تزیین با گل و گیاه غالب باشد، برای مثال اگر شما علاقه مند به رنگ صورتی، آبی و زرد و … می باشید، مسلما انتخاب این رنگ ها را در اولویت خود قرار خواهید داد. رنگ های شاد برای محیط هایی که خود روشن هستند مناسب می باشند و کمک می کنند تا گل ها خود را به خوبی نشان دهند. اگر فضا خود شلوغ باشد و شما هم بخواهید از رنگ های جیغ استفاده کنید، نمای خوبی ایجاد نمی شود. معمولا اتاق هایی که دارای رنگ سفید هستند با گل های جیغ بهتر خواهند شد. رنگ ها در روانشناسی تعبیر خاصی دارند، برای مثال رنگ زرد نشانه امید است و همین کمک می کند تا ناخودآگاه شما تلاش کنید و انرژی منفی را دور کنید.

آبیاری گیاهان تزئیناتی چگونه می باشد؟

بسته به نوع گیاهی که مشخص می کنید، نوع آبیاری هم برای شما شفاف می شود. همانطور که پیش تر گفتیم گیاهان هوازی با رطوبت هوا تغذیه می کنند و نیازی به آب مستقیم ندارند. در مقابل برخی دیگر از گیاهان مانند حسن یوسف هستند که اگر در فصل گرما هر روز به مقدار مشخص به آنها آب ندهید، برگ هایشان پژمرده خواهد شد. قبل از خرید هر گیاهی ابتدا در مورد آن تحقیق کنید. شرایط رشد و ویژگی های ظاهری این محصولات در کنار هم مشخص می کنند که آیا انتخاب مناسبی برای ما هستند یا خیر؟

قیمت گیاهان تزئیناتی بر چه اساسی مشخص می شود؟

امروزه به سبب وجود تورم قیمت ها دائما در حال نوسان هستند و همین باعث می شود تا ما دچار تردید در خرید خود باشیم. سایت های معتبر زیادی هستند که با دلیل و برهان قیمت ها را بررسی می کنند و به شما می گویند که وضعیت فروش چگونه است. گل هایی که سریع رشد می کنند، سازگاری بالایی دارند، زیبایی آنها دلفریب و خاص است، از قیمت بیشتری برخوردار می باشند. اگر بخواهید گیاهان کوچک و تازه روییده را تهیه کنید به نسبت گیاه چند ساله، مسلما می بایستی قیمت کمتری را پرداخت کنید.

تزیین با گل و گیاه همراه با رایحه طبیعی

برخی از گیاهان تزئیناتی بودار هستند، اگر شما در قشر افرادی هستید که حساسیت دارند، حتما نوع ساده و بدون رایحه را تهیه کنید تا مشکلی ایجاد نشود. عطر آن گیاهان باعث پر انرژی تر شدن شما می شود.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها