آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیوم

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

برای آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیوم ابتدا باید به بررسی مزایا و ویژگی های فلز آلومینیوم پرداخت. به طور کلی مبلمان اعم از میز، صندلی و … به فضای اداری هویت می دهند. میز اداری با پایه های آلومینیومی سبکی از مبلمان اداری می باشد که از ترکیب ام دی اف و آلومینیوم ساخته می شود و همین ترکیب سبب افزایش عمر میز می شود.

آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیوم

در ادامه ی آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیوم باید به این نکته توجه کنید که میز اداری خریداری شده باید مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد از این رو باید میز با کیفیت خریداری کرد. جنس رویه ی میز و پایه های آن اهمیت زیادی دارد. رنگ میز اداری باید با تمام جزئیات موجود در دفتر هماهنگی داشته باشد. ابعاد و سایز میز اداری باید متناسب با ابعاد فضای اداری و نوع کاربرد آن باشد. به عنوان مثال میز منشی به علت کاربرد فراوان و قرارگیری کامپیوتر و تلفن بر روی آن باید به نسبت سایر میز های اداری بزرگتر باشد.

در صورتی که فضای اداری کوچک باشد باید میز اداری انتخاب کرد که ابعاد کوچک و متناسب با فضا دارد ضمن این که کشوهای زیاد میز می تواند ابعاد کوچک آن را تحت پوشش قرار دهد و فضایی برای نگهداری اسناد و مدارک برای شما فراهم کند.

آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیوم و مناسب کارشناسی

برای آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیوم به بررسی میز اداری کارشناسی می پردازیم. معمولا از میزهای کارشناسی در گوشه های فضای اداری استفاده می شود. ساختار این میزها مناسب کنج است و از آن جایی که ابعاد کوچکی دارند، مناسب کارشناسان می باشد. در ادامه ی آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیومی به این نکته توجه کنید که در طراحی این نوع از میزها معمولا در زیر صفحه اصلی یک میز کوچک قرار می گیرد که موس و کیبورد کامپیوتر را بر روی آن می گذارند. بدین ترتیب بر روی صفحه ی اصلی هیچ شی اضافی قرار نمی گیرد و فقط مانیتور قرار دارد. از این رو کارشناسان می توانند اسناد و مدارک مورد نیاز را بر روی میز قرار دهند.

برای اینکه فضای کافی برای کارشناس وجود داشته باشد محلی برای عبور کابل و سیم تعبیه می شود. معمولا کمد یا کشوهایی نیز در میز تعبیه می شود که کارشناس می تواند لوازم خود را درون آن قرار دهد. پایه های آلومینیومی میز سبب می شود ابعاد میز کوچکتر شود و مقاومت آن نیز افزایش پیدا می کند.

چرا میز اداری با پایه های آلومینیومی

آلومینیم فلزی سازگار با محیط زیست، ایمن و قوی است. این فلز واکنش کمتری نسبت به محرک های طبیعی از خود نشان می دهد. مقاومت بالایی در مقابل خوردگی دارد. همچنین آلومینیم بسیار شکل پذیر و انعطاف پذیر است. از این رو یکی از مصالح مهم در طراحی و ساخت میز اداری محسوب می شود.

در مقاله آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیومی به بررسی مزایای مبلمان اداری از جنس آلومینیوم می پردازیم که عبارتند از:
دوام و پایداری: به هنگام استفاده از فلز آلومینیم در پایه های میز آن را با انواع روش های جوشکاری معمول جوش می زنند از این رو استحکام و پایداری آن افزایش پیدا می کند. میزهای دارای پایه های آلومینیومی نیازی به تعمیر و نگهداری خاصی ندارند.

انعطاف پذیری: آلومینیوم بسیار انعطاف پذیر است از این رو می توانید پایه های میز را به اشکال مختلف طراحی کنید گاهی برخی از افراد با توجه به کاربری ویژه ی شرکت خود نیاز به یک نوع طراحی خاص برای مبلمان اداری خود دارند تا بدین وسیله هویت شرکت خود را معرفی کنند پایه های آلومینیومی از اجزایی هستند که می توان مانور بیشتری برای طراحی بر روی آنها اجرا کرد.

سبکی وزن پایه های آلومینیومی در میز اداری

در ادامه ی آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیوم به سبکی وزن پایه های آن می پردازیم آلومینیوم بسیار سبک است از این رو جابجایی میز اداری را آسانتر می کند. میز های اداری عموما به علت حجم زیاد کشوها و استفاده از ام دی اف مرغوب سنگین هستند و برای جابجایی آن باید نیروی زیادی به کار برد اما پایه های آلومینیومی باعث سبک شدن میز می شود.

مزایای پایه های آلومینیومی میز اداری

برای آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیومی به بررسی مزایای آن می پردازیم.
سلامت و سازگار با محیط زیست: در فرایند ساخت میز اداری از پایه های آلومینیومی هیچ ماده ی شیمیایی به کار نمی رود. آلومینیوم در برابر میکروب ها و آلودگی ها مقاومت بالایی دارد. همانطور که گفته شد آلومینیوم سازگاری خوبی با محیط زیست دارد و پس از استفاده از اینکه مدتی مورد استفاده قرار گرفت قابل بازیافت و استفاده مجدد می باشد.
نگهداری آسان: چنانچه میز به طور صحیح استفاده شود نیازی به تعمیر ندارد برای تمیز کردن آن نیز می توان از هر پاک کننده ای استفاده کرد.
مدرن و شیک: قالب اکثر میزهای اداری از چوب است اما آلومینیوم به علت ویژگی هایی که دارد سبک مدرن و به روزی را در طراحی میز اداری به وجود آورده است. علاوه بر آن قابلیت رنگ پذیری آلومینیوم به طراحی و ساخت میزهای خاص کمک می کند.

عمر و کاربرد پایه های آلومینیومی میز اداری

در ادامه ی آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیومی به بررسی طول عمر و كاربرد آن می پردازیم.
دوام و عمر طولانی: پایه های آلومینیومی ضمن مقاومت بالا تا مدت ها بدون مشکلی کار خواهند کرد و خراب نمی شوند. میزهای اداری با پایه های آلومینیومی عمر طولانی دارند و همچنین به آسانی نمی شکنند.
میز کار اداری با پایه های آلومینیومی: میز کار اداری به علت داشتن پایه های فلزی به آسانی جمع می شوند و در یک گوشه قرار می گیرند از این میز بیشتر در کارهای فنی و مهندسی استفاده می شود.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها